![]() |
[FireFox melding] afternic.com
Sinds ik Firefox heb geinstalleerd (kan ook eerder, maar 't gebeurde me net voor het eerst) gaat me browser (en dat is zowel Firefox als IE) als ik een foute url intik in de adresbalk (ook gewoon als ik bijv. alleen "abcret" in tik) naar de pagina van afternic.com
ik heb geen idee hoe 't komt, en heb al een beetje rondzitten zoeken en vragen maar niemand weet wat 't is... Ik heb op spyware gecontroleerd... en ik heb me register doorgezocht... maar ik kon niks vinden.... iemand enig idee hoe 't komt, en vooral hoe ik eraf kom? |
open internet opties is en dan geavanceerd en zoeken tot je "zoeken" (onderaan) ziet staan en dan aanvinken: niet zoeken vanaf de adresbalk. Dit zou het kunnen zijn...
|
Citaat:
en dat zou enkel in IE zijn... iemand anders? |
hmm nog steeds geen oplossing gevonden..
heeft iemand anders een url van zo'n site waar ik kan zoeken op spyware of virussen ofzo ? |
|
ik bedoel eigenlijk een site waar alle geregisteerde spyware .e.d. opstaan want zowel adaware als spybot vinden niks...
klote firefox :< |
Volgens mij zijn die er niet, op google na dan :D
|
Ok dan een andere vraag, want daar komt het wrs op neer...
waar kan ik in me register (ow waar 't dan ook anders mag staan) veranderen naar welke pagina die gaat als er een ongeldig adres wordt ingevuld... en sinds ik het voor zowel FireFox als IE heb... 't liefst voor allebei, mocht het niet hetzelfde zijn... ow en waarin moet ik 't dan veranderen :) |
Citaat:
|
Citaat:
en zoeken naar 't ip daarvan werkt ook niet... :/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |