![]() |
Peaches @ Effenaar
http://www.foolong.org/images/music/...therfucker.jpg
vr 02-04 Peaches in de Effenaar Wie (behalve leno) kan ik hier nog meer tegenkomenn entree is 10 euro en het begint om 20:30 |
Mij niet, wat een kutband zeg.
Hard bij weggelopen laatst in de heineken music hall. |
ah zo goedkoop? dan ben ik er al helemaal~!
|
Citaat:
<33333 |
up ! ;)
|
Je geeft je geld toch niet uit aan zulke ontzettende troep ??
Kun je je geld nog beter in de hens zetten. heb je er nog tenminste íets aan |
Citaat:
Ik ben bang dat ik Leno tegenkom. :s |
Citaat:
ik ben er sowieso en de dag erna meteen door naar chicks on speed en vive la fete <3333333 |
shake je dick dan naar een andere band
|
Citaat:
|
mwah niks voor mij.
|
Citaat:
|
Citaat:
ga een nirvana topic openen en die vol spammen ofzoooo~ |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.canecorsobreeders.com/pup...002-poepen.jpg |
is het nou echt niet mogelijk een topic te openen zonder dat een of andere mongool hem vol gaat spammmen
|
infaustus de tweede ofzo? gatverdamme
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ok dan vraag ik nu aan je om een gezwel te groeien~ |
Citaat:
|
ontopic : ik ga wel,
toch pieter? (a) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en o ja, @ ALX
Citaat:
|
Ik vind haar wel wat hebben( Tenminste in die clip met Iggy Pop)
|
ze is ook harstikke leuk, met al dat haar, stoer mokkel <3
|
Ik denk wel dat ik er ben, erg toffe humor, ik kan er goed om lachen en toffe liedjes. :cool: (y)
|
opzich best bruut, maar waar ligt effenaar ergens?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leiden, lvc
|
effenaar is zo ver, dan kom ik niet meer thuis (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fuckiefuck waar komen die? ahh er komt gewoon te veel bah
|
Citaat:
|
Citaat:
denk dat ik dan toch voor peaches ga |
kutjebef wat een gedoe, april lijkt februari wel, alles achter elkaar en op elkaar (n)
|
Hmmmz dan ga ik denk ik naar chicks on speed en vive la fete
Relaxed dichtbij |
Hm, heb net even gezocht maar het lijkt erop dat BSP alleen in R'dam speelt. In ieder geval niet in Paradiso, Melkweg of Tivoli.
|
Citaat:
|
Citaat:
is over nagedacht hoor *petje af* (y) :D :rolleyes: :| :s |
Citaat:
|
Citaat:
net zoals ze de vorige keer dacht dat het aflikken van dat bosje daar wel genoeg zou zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van die eerste cd kwam het bescheiden hitje ‘Fuck The Pain Away’. Nu is het Iggy Pop, koning van ‘the white trash’ rock, die in het nummer Kick It aanbiedt dat te doen. En Peaches hangt maar wat graag zijn prinses uit. Gehuld in een smoezelig setje ondergoed laat ze haar witte lijf door het publiek door de zaal tillen en konkelt ze over het podium. Jaja, er staan clips op de cd en die zijn eigenlijk wel nodig om te begrijpen waar het bij Peaches om gaat: ‘a one woman rock ‘n roll show’. En om sex natuurlijk. Want er wordt flink met het vlees geschud op Fatherfucker. En iedereen moet meedoen. In ‘Shake Yer Dix’ maakt het gitaargeluid met geschreeuw weer plaats voor elektronica met een supercoole rap, waarbij haar stem bij vlagen in de buurt komt van die van Lil Kim.
Fatherfucker is een veelzijdige cd. Maar naast de punk rock gitaren zijn het de synthesizers die overheersen. Af en toe Suicide-achtig (zoals in de single Tombstone), of een knipoog naar Salt ‘n Pepa (Back It Up) maar vooral heel veel Peaches. En dat is maar goed ook, want Peaches is goed. Na twee draaibeurten staat Fatherfucker voor de rest van de week in je kop gebeiteld: Peaches maakt met dance-apparatuur eenvoudige hapklare poptunes. En Fatherfucker, door Nisker zelf geproduceerd, klinkt zoals ie moet klinken: opgefokt, punk en als een pittige spanking. Auw! In een oude oor las ik dit: "Het viel me op dat een vent de hele tijd naar me zat te kijken... Na mijn optreden liep ik dan ook naar hem toe en vroeg of ie wilde neuken, en hij knikte instemmend... Van het een kwam het ander en nadat IK was klaar was gekomen stopte ik direct... "Maar" probeerde de man nog maar ik zei sorry en liep weg..... :cool: Ontopic: peaches is op zich wel cool, maar ik kan het niet altijd luisteren maar is zeker wel vernieuwend (y) Maarre ik ga niet want als ik toch alle bandjes zou checke die ik vet vind ben ik heel wat tijd verder en heel wat euro's armer.... damm (n) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |