![]() |
Worden jongeren steeds crimineler?
Wat vinden jullie? Worden jongeren steeds crimineler?
|
Ja ik denk dat wel. Maar dat kan ook komen door meer media en dus komt er meer naar buiten in vergelijking met honderd jaar geleden. ;)
|
"Een topic op A&N moet nieuwswaarde of politieke waarde bevatten, lijkt logisch, maar soms komen we topics tegen waarvan we ons ten zeerste afvragen wat ze op A&N doen."
|
Ga naar de website van het Centraal Bureau voor de Statistiek en kijk daar eens.
|
Naar het schijnt.....
|
Citaat:
*doet oud stemmetje*'Ach, die jeugd van tegenwoordig....' |
Ja in leiden is 2 weken geleden een havo scholier veroordeeld voor het dealen van 1kilo harddrugs.
Als je in de krant kijkt is het normaal dat 12,13,14 jarige ventjes al overvallen plegen. In mijn jeugdjaren was dat echt niet normaal,we beginnen op Frankrijk en Engeland te lijken. |
Maar in de oertijd was het onder jongeren gewoon om elkaar met een stuk steen de hersens in te slaan. Daar werd door de maatschappij ook weinig aan gedaan. En in de middeleeuwen staken veel jongeren vaak mensen kapot enkel om schoenen of een riem. Dat gebeurt nu veel minder volgens mij. Ik zou zeggen dat ze juist steeds minder crimineel worden :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |