![]() |
te koop pentium 4: bied wat aan
packard bell
I media 3795 I rw intel pentium 4 1,8 ghz 256 mb ram 60 gb modem: 56 kbps v.92 dvd speler cd rw brander nvidia mx400 64 mb +tv out tv kaart: TV Capture Card usb: 2 voorkant/ 2 achterkant scanner printer: hp 840 webcam draadloos toetsenbord+muis 20 lege cds enz enz mijn email is usluhalil@hotmail.com |
200 euro graag of niet :D
|
250 graag of niet
|
tientje voor de lege cd's, graag of niet
|
Citaat:
|
Merken!!!
Voor hetzelfde geld is het allemaal cheap-ass prut.. Of misschien wel allemaal lijp spul.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Maw, welke merk en kwaliteit?) |
ik wil die pc wel kopen graag meer informatie zoals foto's enz 300 euro is mijn bod
|
http://images.vnunet.com/v6_image/v6...kardbell08.jpg
maar 300 euro vind ik ook heel erg laag voor dit pc |
zeg anders eens heoveel je ervoor wilt dan kunnen wij die richting op bieden
|
Citaat:
|
hahaha ik had het 1,5 jaar geleden of eerder voor €1600 (alleen omdat mijn vader toen een bedrijf had), dus nie denken dat ik voor 250 euro gaat verkopenm, ik dacht eerder iets meer dan 700 euro, ik bedol nie 700 euro maar boven hem. en nie komen met €700,01
|
je hebt duidelijk geen kaas gegeten van computerverkoop..
wel eens van waardevermindering door afschrijving gehoord? het is niet zo dat hardware na 1.5 jaar nog de helft opbrengt. maar goed veel succes met je 700 euro :d |
Voor 450,- heb je een snellere Dell PC..
Raad eens wat iemand dan koopt :D:D |
Ik zou maar eens proberen om het aan te bieden waar veel mensen komen die dr geen verstand van hebben.... Ik snap dat je dr nog heel wat geld voor wilt hebben, maar dat lukt je hier zeker niet. 700 euro is gewoon teveel. Maar toch succes met zoeken, domme mensen zijn er genoeg :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die krijg je nooit voor 700 euro verkocht.
|
jawel ik zoek iemand die niet veel van pcs begrijpt en ik geef dus ook een scanner en een printer erbij :evil:
|
Zoals hierboven al is gezegd denk ik niet dat het hier de juiste plaats is om te verkopen tegen zo'n prijs. Probeer eens www.markplaats.nl ofzo. Ik zeg maar wat.
|
die willen geld, asl het boven 200 euro is
|
Citaat:
Dit is echt reply nummero zoveel van jou die gewoon echt helemaal nergens over gaat... Damn, wat doe jij op dit forum.. Ga vakkenvullen ofzo.. |
Citaat:
|
701 euro?
|
packard bell (700 Oiro)
I media 3795 I rw intel pentium 4 1,8 ghz 256 mb ram 60 gb modem: 56 kbps v.92 dvd speler cd rw brander nvidia mx400 64 mb +tv out tv kaart: TV Capture Card usb: 2 voorkant/ 2 achterkant scanner printer: hp 840 webcam draadloos toetsenbord+muis 20 lege cds enz enz VS Dell DimensionTM 8300 (714 Oiro) Intel® Pentium® 4 Processor met HT Technologie 2.80 GHz & 1MB Cache Microsoft® Windows® XP Home 256MB DDR geheugen DellTM 17" Value beeldscherm 80GB IDE Harde schijf (7,200rpm) 48x CD-RW/DVD Combo Drive. 128MB nVIDIA GeForce FX5200 + TV out/DVI A920 Afdrukken, kopiëren en scannen Wat kies je dan? :p |
HP... d8 het dus ff niet... bakkiea
|
Citaat:
|
tuurlijk jongens: jullie willen een dell nemen, neem maar dan
|
Citaat:
|
Citaat:
MUHAHAHAHA:D Dit slaat alles :D :D :D (y) offtopic: ik lig al serieus een kwartier te lachen, van mn stoel, van dat berichtje:D |
Citaat:
|
Code:
1 256 MB DDR-Ram 266 Mhz OEM Wintelco € 30,- 313.- New :| (ok, wel iest minder. maar de rest lukt ook nog wel) |
Umh waar is de printer/scanner/monitor/ bla bla
|
Citaat:
Printer: 40,- Scanner: 40,- Monitor: 100,- En dan heb je geen HP rommel.. |
Een Intel Pentium 1.8???
Geforce videokaart??? Ach... Misschien kan m'n moeder er nog wat mee... 200 euro :) |
ik bied 500 en dan kom ik em bij jou thuis testen (ik wil waar voor mijn geld)
|
ja ook al wil ik wil voor 500 euro geven, mijn vader zou dat niet toelaten omdat hij 1650 gaf en korting of zo kreeg omdat hij een bedrijf had, zo met korting was die 1650,
|
Citaat:
|
Citaat:
haha dan is je pa zwaar genaaid denk ik |
Citaat:
|
Packard Bell *krijgt spontaan jeuk*
Over het algemeen geldt dat bulkmerken als PB, HP, Dell enzo goedkope crap in hun systemen gooien en er een merksticker opplakken zodat het nog wat lijkt. Ik ben pc verkoper geweest en ik heb die dingen te vaak in de reparatie gehad. En daarbij komt dattie natuurlijk intens lelijk is :D Ik heb voor het dubbele een veel vetter systeem gekocht (nou ja, eigenlijk gekregen) http://specs.tweak.to/8567 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |