![]() |
Spangen (?????)
He, op NL 2 was de Tros Spangen aan het uitzenden, vorige week dinsdag, 3 februari was aflevering 8 van de in totaal 10 afleveringen. Nu zijn ze ineens gekapt met uitzenden... nu zenden ze Flikken uit, terwijl ze ons er nog twee te goed hebben... Weet iemand hier het fijne van?? Dit is echt stom! Flikken is wel beter dan Spangen, maar die heb ik allemaal al gezien...
|
Ik weet alleen dat ik Spangen veel veel veeeeel leuker vind dan Flikken :o
|
Met Flikken waren ze voor de kerstvakantie bij aflevering 8 van seizoen 4, terwijl ze seizoen 4 eigenlijk al in de zomer uit zouden zenden. maar ze hadden dus voor de winter gekozen, toen seizoen 5 al speelde op de VRT. Na 8 afleveringen kapten ze er weer mee, om nu opeens de draad weer op te pakken. Ik snap niet dat de TROS die serie aankoopt omdat er zoveel fans zijn, en zelfs seizoenen 5 en 6 co-produceert, als ze ze toch niet uitzendt.
De TROS is kut. |
klopt, het enige goede van de tros is dit was het nieuws
verder is spangen niet boeiend, en flikken ook niet, dus ga me er ook niet in verdiepen. tis zoals met alle nederlandse series: de gastrollen zijn vaak het leukst; schiet het die makers dan nooit te binnen eens goede hoofdrollen neer te zetten? |
Spangen is cool :cool:
|
Wat iedereen van Spangen en Flikken vindt kan me niet roesten, als ik het maar leuk vind, maar waar blijven die twee afleveringen...???
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08. |