![]() |
Honger tijdens internetten
Op een of andere manier krijg ik tijdens het internetten honger. Zo'n honger, ook al heb ik net gegeten. Heb jij dat ook? Vertel... dan weet ik dat ik lotgenoten heb.
|
Jaaaa, ik ook!
Ik kan makkelijk een uur huiswerk maken zonder iets te eten, maar een uur op de computer echt niet! Maar volgens mij hebben veel meer mensen er last van... |
Mja ik heb bijna altijd honger, of nee geen honger gewoon zin in eten.
|
Nee ik juist niet. Als ik huiswerk ofzo maak heb ik eerder zin in eten dan aan de computer. Dat kan ik makkelijk uren volhouden
|
ik ook.. dan gooi ik meestal een pizatje in de oven.. maar dan vergeet ik hem altijd :bloos:
|
Ik niet.
|
Neuh, meestal niet zo'n last van..
En al zou ik er last van hebben.. niks bijzonders, ik heb namelijk bijna altijd honger.. :o |
Geen honger, meer trek in snoep/chips enz...
|
jah precies honger is niej eg et goede woorde...et is idd meer trek in snoep enso :) gewoon eten wat der is eigenlijk alles is wel goed
|
Niet specifiek.
|
moet je niet zoveel op het forum zitten, geel wekt namelijk eetlust op :p
nee, ik heb ook vaak honger, maar dat komt niet alleen door internet, ik hou gewoon van snoepen |
Heb altijd wel een beetje trek, ik zit nu aan doritos met mayonaise en mc donalds saus :rolleyes:
Lekkur *kraak smak smak* :evil: |
Citaat:
Als ik aan het leren ben moet ik echt iets ernaast te doen hebben wil ik me kunnen concentreren. Als ik aan het internetten ben eet ik soms ook wel wat, maar niet zo veel als tijdens het leren. |
Citaat:
|
Nee, dat heb ik nooit. Behalve nu, maar ik ben pas net thuis. ;)
|
chocolate-chip cookies come to the rescue!
|
Ik heb juist veel eerder trek in iets (lekkers) als ik aan het leren ben. Als ik achter de computer zit denk ik er vaak niet eens aan.
|
ik heb altijd honger, maar ik denk dat dat van het computeren komt doordat je scherm flikkerd, je ogen krijgen veel beelden verwerken, worden moe, dat kost veel energie en al je voedsel word verbrand :D ofzo... heb ik ook met tl buizen
|
Achja, ik ook wel. Dan eet ik vaak maar gewoon een geroosterde boterham met duo penotti.:)
|
Citaat:
|
Soms heel erg, en soms totaal niet. Als ik hele erge honger heb (en ik zit achter de comp.) ga ik altijd crackers/koekjes eten.
|
Wel gauwer snacktrek, maar geen honger ofzo, alleen als ik echt al een tijdje niet gegeten heb, net zoals normaal.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |