![]() |
het grote anti-gtst topic
iedereen die tegen gtst is kan hier zn ei kwijt........... :P
|
*dropt ei*
tis gewoon de grootst mogelijke onzinnige allerdaagse dingen die 10x herhaald worden pfffffff |
zo onwijs nep gespeeld!!! zelf ik kan het beter!!!
|
forum? ik neem aan dat je 'topic' bedoelt ;)
ikzelf kijk gtst dagelijks, maar dat neemt niet weg dat ik vind dat men niet altijd al te goed speelt (jaja, understatement). het gaat er gewoon in gtst niet om de kwaliteit. Het gaat om lekker makkelijk naar wat onzin kijken; een manier van ontspanning. |
daar ga ik mijn tijd echt niet aan verknoeien hoor!!
|
der zijn genoeg andere films waar spanning en onzin in voorkomt en waar WEL goed wordt gespeeld!
|
gtst is rotzooi.
|
ik heb ooit 2 maanden lang gtst gevold, waarom? ik heb nog steeds geen idee...
|
gtst is stom
|
helemaal mee eens!!!
|
Ik vind het zo raar dat in GTST álles van een overduidelijk merk is en dat alles zo mega mega hip eruit ziet. Het lijkt daardoor helemaal niet "echt".
|
Citaat:
|
gelukkig ben ik al jaren afgekickt :)
|
nooit verslaafd aan geweest, zal het ook nooit worden.
tis het slechtste van het slechtste. maar om daar nu een topic over te beginnen... |
Ik heb 2 weken geleden voor het eerst in een half jaar weer een aflevering gezien. Er was niets veranderd :cool:
|
Ik vind t niks, maar om dan gelijk 'anti' te zijn.....
|
ik vind het ook niks :cool:
|
Ik vind alleen Sjors *rrrr* :o
das de enigste reden waarom ik af en toe een blik werp.. |
Voor serie die zo weinig mensen lijkt te beroeren maakt hij wel veel los.......
|
Citaat:
|
GTST *insert hier een kotssmiley*
|
ik vind het op zich wel leuk, maar na 4 jaar is altijd alles hetzelfde. maar pascal wordt vermoord :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Isabella ook niet echt.. en Jeanine is beetje oud voor mij of niet..? En Tracey ken ik dan weer niet.. Sjors blijft het.. :o http://members.lycos.nl/lovemaria/hpbimg/sjors%201.jpg |
Nuttig? :rolleyes:
|
Nee, gordon die je de oren van het hoofd aflult als je net lekker aan het slapen bent is lekker, en dan begint ze nu opeens te zeuren op gtst, terwijl ze het zelf heeft gekeken.
Mijn mening over gtst? Het is ongeveer even boeiend als een 3 uur durende documentaire over het liefdesleven van een oost-chinese dwergsprinkhaan met reuma. |
Citaat:
|
Citaat:
|
idd, gtst is gewoon duidelijk
|
ik pleit voor een anti-anniemoppie 'forum'.
|
Citaat:
Tracey is het nichtje van Sjors, die samen met Harmsen een boek heeft geschreven. jammer dat ze alweer weggaat :( En Jeanine is wel *ietsje* ouder dan wij, maar het is een prachtvrouw, toch? Trouwens: op een oude fiets moet je 't leren, he! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |