![]() |
"ping" internet
Ik speel vaker spellen online maar soms wordt ik van een server gekickt om de volgende reden "Server is for low ping players only"
WTF is dat ping gebeuren. Dit is volgens mij een echte n00b vraag. |
Dan heb je of een trage of een brakke verbinding met die server. Het kan ook zijn dat de server in de VS staat en zodoende voor een hogere reactiesnelheid (ping) zorgt.
Zorg ervoor dat je tijdens het gamen andere applicaties die gebruik maken van jouw internetverbinding uitgeschakeld staan. |
wat voor internet lijn heb je en wat voor game speel je?
check btw eens op spyware.. die kerel hierboven heeft trouwens helemaal gelijk :) |
Ik heb de snelste internet verbinding van at home. :cool:
Ik laat iedere dag adaware pro draaien dus zeg maar dag tegen spyware. En ik heb windows XP en een dell dimension pentium 4. Ik speel Call of Duty. |
Citaat:
|
gebruik anders all seeing eye http://www.udpsoft.com/eye2/index.html
Daar kun je gameservers meescanne en dan kan je zien waar de server staat.. zoek dan een nederlandse server op en join die en check dan nog een je ping :) |
ping is een ander woord voor icmp echo request.
kijk, daar heb jij nou nog eens wat aan (y) |
Sommige servers zijn bestemd voor de wat minder gelukkige aard bewonners :) met een analoge internet verbinding. Om hun ook een goede server en kans te geven zijn er een paar mods ontwikkeld die als je een te hoge netspeed hebt er van af gekickt word.
Btw dit hoort op Games |
Citaat:
|
Citaat:
|
dan is het dus eigenlijk geen ping, maar gewoon een of andere manier om latency te bepalen :p wat in de volksmond dan weer gemakshalve ping wordt genoemd.
|
Citaat:
|
juh, maar hogere netspeed (instelling voor spellen die gebruikmaken van de unreal engine) resulteert (bij genoeg bandbreedte) in een lagere ping.
|
Citaat:
|
dat snap ik. ik denk dat TIGEK de topicstarter aanried een dergelijke server, zoals hij beschreef, te bezoeken? :o
|
Citaat:
|
we snappen elkaar. :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |