![]() |
Gevraagd: my little pony. LEES DIT AUB!
Geachte lezer,
Ik ben op zoek naar my little pony's (de eerste generatie). (Dat zijn van die kleine gekleurde paardjes met een teken op hun flank. Sommigen hebben hoorns, vleugels of iets dergelijks). Heb jij ze nog ergens onder je bed liggen en wil je ze kwijt ? Dan ben je bij mij aan 't goede adres! Je kunt er uiteraard een vergoeding voor krijgen. (Ruilen of weggeven is ook oke :D) Stuur me je lijst/foto's/omschrijvingen zo snel mogelijk... Alvast bedankt, Yeeeeeeeeeehaa!!! PS: ze komen in een collectie terecht, dus ze worden niet doorverkocht of zo. |
PS: mijn e-mailadres: shaniafan1@hotmail.com
|
Ik had er vroeger wel een heleboel, ik moet even kijken of mn ouders ze niet weggedaan hebben. Ik heb alleen geen idee of het ook eerste generatie is, waar kun je dat aan zien?
|
wowwwwww my little pony's......
nee die heb ik niet helaas |
Citaat:
Kun je daar iets mee? Anders kijk even op www.dreamvalley-mlp.com. Alvast bedankt en ik hoop dat je ze kan vinden! :) Groetjes, Yeeeeeeeeehaa!!! |
Ik was er vroeger helemaal weg van :D
Ik weet niet meer zeker of we ze hadden weggedaan, maar zal het wel even vragen aan me ma. Heel misschien liggen ze nog ergens op zolder, maar dat kan ik je niet verzekeren.. |
op het forum van bokt.nl staan er een paar te koop volgens mij. Misschien kun je daar ff kijken.
|
Citaat:
Alvast bedankt! Groetjes... |
Citaat:
Groetjes... |
Is er verder nog iemand die ze heeft en die ze kwijt wil?
Bij voorbaat dank, Yeeeeeeehaa!!! |
k heb wel handdoeken waar ze op afgebeeld staan :D
|
Ik verzamel ze ook!
Ze zijn zoooo lief! Heb er ongeveer 250... In mijn bed slaapt nog altijd mijn Blossom knuffel bij me... :bloos: |
ik heb er hel veel maar ik doe ze niet weg ;)
|
Vroeger vond ik het geweldig om mee te spelen :)
Maar volgens mij hebben we er geen meer.. |
Hadden die beesten niet een eigen tv serie? :bloos:
|
Citaat:
@ Yeeeeeehaa!!!: we hebben ze helaas niet meer |
ik heb ook nog zo'n stoere my little pony videoband :cool: die is zoooo gaaf
neej maar. ik heb er nog wel een paar (stuk of... 6.7) maar mn moeder zegt dat ik ze moet bewaren voor mn eigen kinderen (welke ;)?) maarem. als je die videoband wil..?? |
10 jaar geleden al weggegeven aan mijn buurmeisje. Sorry.
|
Ik heb wel een videoband...
|
Wow, wat veel reacties :eek:
Bedankt allemaal! Welke video's zijn dat? Groetjes! |
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Zijn die dingen net zo duur als 1e generatie transformers tegenwoordig?
|
soms contacten met RONNIE VAN BEEM?!?!?!?
|
Citaat:
|
mssn heb ik die. maar anders geef ik ze natuurlijk niet zomaar weg he ;)
|
Gezocht : zwart mannen tshirt met my little pony erop :bloos:
|
Citaat:
oh mijn god was is dat een randdebiel :p |
Citaat:
|
Citaat:
Waar woon je? Het is zo duur op ze op te sturen! |
Citaat:
|
Ik dacht dat ik ook nog een band had. Kan em nie vinden. Zal strakt es vragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
bij allemaal is er wel wat aan de manen geknipt, maar niet heel erg extreem. maar heb er hier iets van 25 liggen. tijdje geleden een andere zooi verkocht. maar ik spaar ze niet meer. dus misschien wil je die anderen ook hebben? kan ik je toe voegen op msn? edit: ik had nog een lijstje: Waverunner Mommy Apple Daylight Cherries Jubileen Tutti Frutti (beschreven) Bunny Hop (zonder konijn) cotton candy (hair cuts) Likety Split Kisscurl Baby Dots n'Hearts Baby Sleepy Pie Baby Ribbon Peppermint Crunch Cotton Candy Baby Flicker SS Shady TE Gingerbread baby cotton candy oranje vogel Applejack Morning Glory Peach 3 keer |
wel een apparte verzameling! wel veel succes gewenst!
|
Ohja, die had ik vroeger ook, vraag me af of die nu nog steeds ergens zijn
|
Mijn ouders hebben er ook nog wel een stuk of 3 volgens mij...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat best duur, maar ja... Bedankt voor alle reacties! Als één van jullie pony's/video's of iets anders heeft, kun je me gewoon een berichtje met beschrijving+prijs sturen hoor! :D (Het liefst ook met foto's). Groetjes, Yeeeeeehaa!!! |
Citaat:
|
Volgens mij hebben wij daar nog wel stempels van die weg mogen, ook een puzzel denk ik. En een stripalbum en videobanden. Wij hebbe ook veel ponys, maar ik denk nie dat we die wegdoen.
|
ik heb er 2,
je mag ze zo hebben |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |