![]() |
Joint zonder shag draaien
Hoe moet je een jointje zonder shag draaien?
gaat dat net als een gewone (zonder de shag natuurlijk)? of moet dat op een andere manier? want het lijkt mij best lastig om zon dun ding goed strak te draaien |
hoe wil jij dat ding draaien dan??????
je kan het proberen oim hem zonder vloei te draaien........maar ja ....ik zou je vraag nog eens doorlezen want beetje vage vraag van je |
men neme;
Rizla+ blauw, (klein vloetje dus) 1 tippie(niet te breed) zak wiet. klein beetje shag. -verkruimel de shit(heel fijn verkruimelen natuurlijk, anders rolt het niet) -draai een tippie(een smalle, niet zo'n big ass dik ding) -leg tippie op vloeitje -leg klein, heeeel klein pukje shag bij het tippie -leg verder overal gewoon shit neer op het vloetje -ga rollen -draai hem dicht -lik hem dicht -tik hem aan met de tip op een harde ondergrond -steek hem aan -neem een trek -rook hem op -over je longen -en veel plezier :) |
ok ik weet niet wat er vaag is aan mijn vraag, maar ik zal eht opnieuw uitleggen oh, btw hoe the fuck wil je draaien zonder vloei :confused:
Je kunt een joint (daaronder versta ik Shag gemixt met wiet en/of hash opgerolt in een grote vloei samen met een tip) ook zonder shag draaien (dus alleen wiet in de vloei en eventueel een tip, dat weet ik niet). Nu is mijn vraag dus, hoe moet je dit doen omdat als je er geen shag in doet hij (de joint) veel dunner is, is daar een speciale manier voor zodat het wat makkelijker is of moet je dit op de normale manier draaien. nu duidelijk genoeg? |
hehe bedankt voor de tip aangezien ik geen shag meer heb
en wél blauwe rizlatjes :d |
bedankt, dat veel pelzier zal wel lukken :D
|
Citaat:
|
ik rook nu, moet wel steeds de aansteker derbij houden maar het is wel nice opzich
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een enkele keer met shag gerookt, voor de rest altijd peuken (y)
|
Citaat:
|
gwoon zoals je normaal draait :)
maar dat wist je nou denk ik al... ik draaide ook een hele tijd puur, is nix moeilijker als met shag draaien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jah ik ga het zo eens proberen en dan straks eens kijken of het wat is.
Ik heb trouwens een gewoon vloeitje over de helft gedaan, ik heb geen kleine vloei meer |
Citaat:
|
wij hadden hem een keertje met schaamhaar gedaan geen shag. vond degene die we haten niet zo leuk. heeft hem tot het einde opgerookt. hij schepte altijd op dat hij zoveel blowde daar bleek dus niks waar van te zijn anders had hij die haren wel geproeft
|
One pill makes you larger
And one pill makes you small, And the ones that mother gives you Don't do anything at all. Go ask Alice When she's ten feet tall. And if you go chasing rabbits And you know you're going to fall, Tell 'em a hookah smoking caterpillar Has given you the call. Call Alice When she was just small. When the men on the chessboard Get up and tell you where to go And you've just had some kind of mushroom And your mind is moving low. Go ask Alice I think she'll know. When logic and proportion Have fallen softly dead, And the White Knight is talking backwards And the Red Queen's "off with her head!" Remember what the dormouse said: "Feed your head. Feed your head. Feed your head" |
"throw it in, when the white rabbit peaks" :D
|
Citaat:
Verder kun je beter gewoon in een (water)pijp gooien als je puur wilt roken, is veel lekkerder :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou dan mot je een gewone joint draaien, alleen dan puur. Mot je wel constant met je aansteker erbij zitten....maarja puur is wel relaxter.
|
ik rook de laatste tijd alleen nog maar waterpijp.. maar als ik al een blow rook, dan is het toch wel een bijna pure
|
Ik gooi om onduidelijke redenen eigenlijk altijd te veel shag in een joint..
|
heel weinig shag, grote berg wiet (y)
|
ik maak meestal een tip met spiraal voor reefers (pure joints). Een M tip laat teveel wiet door enz. Gewoon een heel dun spiraaltje draaien is veel beter :D
|
Citaat:
en misschien een tip, gebruik een grinder voor het verkruimelen, voor goed verkruimelde wiet |
gebruik knipafval, als je dat kunt aankomen. Gwoon de blaadjes van een plant dorgen en verkruimelen werkt wel hoor (y)
|
wat is knipafval en hoe zou ik daar aan moeten komen :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
A*, ook hier gefeliciteerd
Draai gewoon niet, koop dit: http://members.lycos.nl/junkyz/DigiC...m/DSCF0096.JPG http://members.lycos.nl/junkyz/DigiC...m/DSCF0099.JPG sorry :o |
Citaat:
|
shag is voor lozers, als je echt stoer wilt roken moet je er hout bij pleuren, dat brand beter en het is nog veel lekkerder ook (y)
|
Citaat:
|
maar wel houtsnippers he, niet enorme takken, dat draaid nie fijn
|
Citaat:
|
zaagsel :p
|
blijf ontopic bitte.
|
Citaat:
|
maakt het dan ook nog uit wat voor boom? :D
|
growl.
|
Citaat:
|
Ik denk geen knipafval van wietplanten :P.
|
Citaat:
|
mensen zijn echt onte-goor gewoon als je shag bij je wiet gaat smijten.......wat bezielt je joh,,,,is toch kankerzonde van je jonko...
't witte eiland heerst!!!!!!!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |