![]() |
Discussieniveau N&A
Beste discussievrienden,
Sinds een tijdje valt me op dat het niveau van de discussies op N&A dalende is. Er is slechts een kleine kern in staat om constructief, beargumenteerd een stelling te verdedigen of te verwerpen. Ook gaat een overgroot deel van de discussies over de culturele samenleving in alle vormen. Elke keer weer hetzelfde verhaal voor/tegen allochtonen, autochtonen, etc. Ik vind het erg jammer dat deze ontwikkeling gaande is. Wat gaan we er aan doen om het tij te keren? |
Iedereen die jood, moslim of links is bannen? :D
|
Neem initiatief en post topics a la achtergronden of nieuws dat niet afkomstig is van Nederlands-talige nieuwsbronnen, maar bv. van frontierpost.com.pk of Die Burger ofzo.
Verder vind ik het ook jammer dat de topics vrij eenzijdig zijn. Maar als ik dan een topic open over de verkiezingen in Iran dan is daar helaas weinig animo voor hoewel het toch een belangrijke gebeurtenis is voor het oosten van de wereld. |
Citaat:
|
Citaat:
(al zal het best ook z'n voordelen hebben) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
'He said "Jehova!"' :eek:
|
Over allochtonen heeft iedere domme boer een mening, over de verkiezingen in Iran niet. Easy as hell. Weinig aan te doen vrees ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit gaat nergens over. Een slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |