![]() |
Voor den liefhebbers van Polen
en dood metaal: probeer Trauma eens. En dan met name de cd Imperfect Like a God. Deze is tijdje terug gereleased en klinkt behoorlijk richting et Decapitated gebeuren. Hun vorige cd Suffocate in Slumber is verder ook aan te bevelen.
http://www.empire-records.com.pl/foty/cover-trauma.jpg En voor et nummer The Hidden Seed van Imperfect Like a God: http://www.empire-records.com.pl/mp3...hiddenseed.mp3 |
:cool: probeer ook KAT en TURBO eens
(y) |
ben aan het downloaden, geef zometeen mijn mening wel :)
|
Ik hoopte nu eigenlijk schaarsgeklede poolse chicks te zien.
|
klinkt best aardig. behoorlijke productie, en geen irriterende stem iig
|
Citaat:
hehe :nono: |
ik ben een zeer groot polen liefhebber en heb jawel: KAT in mijn lijst staan, aanrader van enkele poolse maten, klinkt wel vet! tja, beetje uitgekauwd maar Vader is uiteraard ook vet!
andere aanraders: Multicide, Hate, Hazael, Behemoth, Damnation verder: polen is vet, gaaf en bijzonder mooi! Vooral Krakow en Zakopane mogen er zijn! |
Hate heerst idd ook, Multicide en Hazael zal ik es even beluisteren dan.
|
Citaat:
|
Mm zal eens proberen. Gaaf logo!
|
Beetje Vader achtige stem, klinkt idd cool maar de drums hadden iets minder op de voorgrond gemogen van mij.
|
|
Ghehe Decapitated heb ik wel eens live gezien, best strakke shit - eens luisteren...
NB: Tsjechie bedekt Polen ! :D Ofzo |
lekker mp3'tje!
deze band doet me nogal aan yattering denken, wat op zich geen slechte vergelijking is. maar 't is wel typisch pools op de een of andere manier |
logo doet me denken aan de de thrash band furious trauma.
wat ooit een kloteband was, te veel zelfde |
Citaat:
|
Graveland/Capricornus/Thor's Hammer/Honor/Konkwista88/Warhead/Veles/Gontina Kry/ etc etc etc
|
poolse death heerscht echt gruwelijk daar ben ik al achter :D
|
Citaat:
Best tof mp3-tje, doet inderdaad best wel aan Decapitated denken. (Y) |
Konkwista88 :rolleyes: :rolleyes:
|
klinkt lekker (y)
|
Die drummer mag wel iets meer op de achtergrond...
|
polen jah. t ander neen
|
Citaat:
|
hehe heb ik wel de goeie yattering te pakken? want dit is echt vage zooi
|
Citaat:
|
Nee woodtemple komt uit het geboorteland van onze fuhrer :)
|
hehe o/
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Niedzielan is natuurlijk wel een positief punt aan polen :D |
polen!!!
turbo!!! kAT!!! |
Polen \q
HONOR! (y) |
En voor echt goede poolse hardcore: Coalition.
|
Ohtar, Antisemitex (y)
|
Citaat:
De naam dan, muziek heb ik nog nooit gehoord. |
Best wel ja.
Men moet echt even Kat - 666 / Metal & Hell downloaden en/of kopen. Echt een geniale speed thrash plaat!! klassieker!! Poolstalig uiteraard! TSA is ook een gave aanrader voor de heavy metal fans onder ons, strakke HM met een geweldige poolse zang erdoorheen. Album: Heavy metal world Men kan ook nog even de poolse TURBO checken, de thrash fans zullen het album "dead end" wel waarderen. Zo heb je ook nog Acid drinkers, Sceptic, Vader, Quo Vadis etc. meer richting death metal. Decapitated enzo vind ik dan weer iets minder gaaf hehehe. |
nee
|
o
|
-> dwazen
|
Citaat:
|
<- clown
|
hihi
en Quo Vadis komt uit Frankrijk hehe :)23 |
De "Double bass terror" Quo Vadis komt uit Canada als je die bedoelt. Er is ook nog een death/thrash quo vadis uit polen.
|
Citaat:
|
Behemoth (y)
|
hehe pardon ruud, dus hast recht
|
Qua poolse death is Deivos nog wel ok trouwens.
Typisch poolse sound a la vader. |
hmmmmmm magk op je ftp rond neuzen?
|
Er komt meer (goede) muziek uit Polen... ook in andere genres. Kayah (niet te verwarren met gelijknamige band in metalscene) mixt zigeunermuziek met populaire klanken., en diverse solo-artiesten wiens naam ik niet gemakkelijk kan spellen.
|
Beetje overdreven zo'n up vind je niet?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26. |