![]() |
OMG!!!!!! TEH DEMO is eindelijk uit!
|
Lekkah op tijd.
(y) |
Hij is echt wel cool, ik snap alleen dat met die elektriciteit enzo niet zo... :o
Edit: ik snap het al. :D Deze game is echt wel teh 0wnatsj. :> |
Godver.. ik kom net thuis.. hier heb ik geen PC die het aankan, nu moet ik wachten tot morgen :(
|
als het net zo shitty is als ut2003, mij niet gezien.
wat is de filename, ff googlen naar mirrors, die site is plat. edit: never mind, bittorrent linkje op suprnova.org (y) edit2: hm, lnxded is de filename van die torrent, dus zal wel dedicated linux server zijn, beetje poep. nare man, heb je een mirror? |
Hij is beter dan ut2003. Maar lang niet zo goed als UT1.
|
|
de feel is zeker lekkerder dan in ut2k3.
maybe een kopertje dit (y) |
oh yeah baby :cool: (y)
het loopt alleen voor geen FUCK op mn athlon2000 gf3ti200 en 512ddr echt... vooral AS-Convoy heb ik alles op low loopt t nog met 15fps en dan krijg je nog eens zon tyfus ping van 200 ofzo en toch own ik de boel :D naja 1x dan :p met de flak ff hun hele defense in een paar schoten weg, naja en toen was ik de bikkel die de raketten verplaatsde uhuh :D en onslaught is super! echt vet jammer alleen dat niemand daar wat van begrijpt heb ik t idee terwijl t toch vrij duidelijk is lijkt me :s hmm... must... sleep.... maar nu even niet :p mwuhaha ONSLAUGHT! ONSLAUGHT! ONSLAUGHT! MUST SLAUGHT ON HARRRHARRRHAR! :evil: :eek: :mad: :o |
ooh beter! snel downloaden :D
|
Jup, ik heb hem ook gisteravond gedownload. En ik vind um echt supe leuk om te spelen. Nou vond ik ut2003 ook leuk...maarja.
|
hij is nu aant downloaden, vanavond ff checken dan maar
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik lees hier en daar dat het prima draait op een TI4200 met vergelijkbare specs, dus bij jou draait het ook. :) Weet iemand al hoe je de Raptor een beetje de lucht in krijgt? Vliegen wil wel, maar ik kan bijv niet op die hoge toren in het midden komen. |
Toch meer eens downen.
|
Zou een GeForce 4 MX 440 met 64 MB het aankunnen? :o
|
Oeh, geil :) Draait hier erg lekker op m'n werk-laptop (Pentium-M 1.6GHz / GF4 4200 Go), en die wagens e.d. zijn gewoon heel erg stoer.
Citaat:
|
Citaat:
en daarboven zit de redeemer schiet wel op als je die op hun core knalt :D ruim de helft in 1 klap geloof ik |
ik dacht dat dat gedoe met die vehicles e.d. het spel zou verpesten.
maar ik moet zeggen, quick 'n easy, gewoon op enter rammen en gaan (y) best vet. |
Zeer gaaf spel :cool:
Jammer alleen dat je niet zon space combat map hebt in de demo :( |
Citaat:
*edit* ben meteen begonnen met downen |
godschristus wat een vet spel.
Ik had net als screaming ape verwacht dat die vehicles het spel zouden bederven, het tegendeel is waar. |
*oe oe*
|
w00t! :)
Nou moet ik alleen nog wachten op m'n nieuwe computer die dit moet gaan kunnen draaien want met een Duron 750'je gaat dat natuurlijk nooit lukken... :( |
hij staat al op suprnova? ff checken dan maar :)
Ik heb net Vietcong binnengehaald maar die doet het niet :S:S |
Nog een mirror: http://www.clanbase.com/miscdl.php?q...1DDA7C&did=945
Goed, de 209 mb stromen binnen... Ben benieuwd :] |
Citaat:
Ik kan het nog net spelen met mijn Geforce 2 Ultra, maar met minder hoge instelingen dan de oude UT2003. Maar die voertuigen zijn echt vet stoer. Onslaught ook, met die grote maps. |
hij wil de servers niet meer laden toch maar eens kijken of ase hem al ondersteund :)
|
ik heb em via gamershell binnengehaald, maareh..... waarom doe die online t voor geen meter?
|
waarom denk je zelf?
|
bezig met downen :)
Ik trek hem van 1 of andere duitse site af |
wat zijn de systeemeisen zodat ie lekker draait?
|
====================================================================== ==
1 System Requirements ====================================================================== == 1.1 Minimum System Requirements ------------------------------- Operating System: Windows 98/Me/2000/XP Processor: Pentium III or AMD Athlon 1.0 GHz processor Memory: 128 MByte RAM Hard Disk Space: 300 MByte free Video: 32 MB Windows compatible video card* Sound: Windows compatible sound card. NVIDIA nForce or other motherboards/soundcards containing the Dolby Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio.* DirectX: DirectX version 9.0b or higher DirectX is not required for using the software renderer Modem: 33.6K baud (for modem/Internet play) Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. 1.2 Recommended System Requirements ----------------------------------- Operating System: Windows 98/Me/2000/XP Processor: Pentium III or AMD Athlon 1.2 GHz processor Memory: 256 MByte RAM Hard Disk Space: 500 MByte free (300 MByte for game, 200 MByte swap) Video: NVIDIA GeForce 2 or ATI Radeon Hardware T&L card with 64 MB VRAM recommended Sound: Sound Blaster Audigy 2 ZS DirectX: DirectX version 9.0b or higher Modem: Broadband Internet connection Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. * Indicates device should be compatible with DirectX, version 9.0b or higher. ligt niet alleen aan instellingen maar bijv. ook aan hoeveelheid bots/players en welke gamemode (onslaught met al zn chaos vereist vaak iets meer) |
het speelt idd relaxed, ff assault gedaan :)
die server poep begreep ik even geen reet van. Kan iemand hier niet even hosten, dat we met ze allen ff forum-fraggen?? |
zou hip zijn ja.
mja, ik reken erop dat die master server over niet al te lange tijd wel weer up is (y) |
Van atari zelf gehaald, ongeveer 50 min. met 1Mbps.
@AePiE: lijkt me wel lache ja...met z'n hoevelen zijn we dan? |
hij speel leeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
ik heb dan wel een bak van een systeem hier staan, maarja... demo is wel lekker 450 mb maarja, das nieveel meer tegenwoordig... ik krijg zelf hier geen servers binnen. Of zit er geen MP in? heb net ff 25kills DM gedaan, gewoon average om ff in te komen. nummer 2 bot had maar 6 kills dus dat gaat nog wel |
de boel is obviously overbelast, daarom werkt online play atm niet.
|
Master server ja.. mijn favo's doen het nog :)
Maarja.. die Scorpion buggy kickt aarsch :cool: |
LOL, mijn pc blijft hangen na het nvidea scherm, gaar met een radeon 9600 pro 256 mp en athlon xp 2400 ....
|
Citaat:
In elk geval erg relaxed om te spelen, die voertuigen 0wnen natuurlijk hard en het is vooral leuk dat ze wat meer een 'UT 1'-feel erin hebben gedaan. Het speelt sneller en leuker dan UT2k3 :) Specs vallen alleszins mee, maar dat wist men ook al, het was vanaf het begin bekend dat het gewoon een DX8.1-spel zou worden zodat al het volk met TI 4600's en andere DX8-kaarten (ondergetekende incluis) het gewoon normaal konden spelen. |
zo, ik heb zonet even een potje 1on1 tegen Screaming Slave gespeeld :p
Citaat:
ik dus met een bezweet voorhoofd de arena betreden :p het viel echt wat tegen of niet? ;) |
1 on 1 is wel cool, maar het is op dit moment nog even relaxter om gewoon Onslaught te doen in 10 v 10 :D
|
kuch :p
je weet zelf ook wel dat ik je pwnde op het eind man :0 edit: nare man, kan je ff de bedoeling van onslaught uitleggen, ksnap er geen bal van eerlijk gezegd :) hoe begint het spel, en wat moet je doen enzo |
14-9
0wned noob :p nah, morgen rematch |
:p
|
Onslaught is simpel.. je start bij je eigen basis.. moet zo snel mogelijk naar het eerste puntje op je map (waar het streepje naartoe loopt) en je loopt er simpelweg overheen.. dan begint die een control point te maken.. (je kan dit sneller laten gaan door met je link gun's alt fire op het middenpunt te schieten als het ware)
Wanneer dit punt is gemaakt kun je 2 kanten uit.. als je die in het midden te pakken hebt zitten er 2 control points tussen de vijand zijn basis en control points en jou basis, dan moet de vijand eerst dat 2e punt (en als er een 3e is die 3e en dan de 2e) overnemen voordat ze verder kunnen (het punt naast je basis is dan "locked" d.w.z. dat de vijand die niet kan overnemen tenzij ze 1 van de nabij gelegen control points hebben overgenomen..) Bij elke control point zit een streep op de map.. deze streep geeft aan welke control points je over kan nemen nadat je de betreffende control point in handen hebt (je begint bij basis, en moet stap voor stap genoeg control points hebben overgenomen tot het lijntje van de laatste control point naar de vijandelijk basis wijst, dan komt de vijandelijke "energy core" vrij en is het het doel om die kapot te schieten) Vrij simpel, zeer verslavend :P |
En oja.. om het makkelijker te maken (of leuker, kan ook ;)) voor als je het nog niet wist, er ligt een redeemer op het dak van de toren in het midden van de map ;)
|
cool, ta. :)
|
Onslaught is echt super cool. Nieuwe wapens zijn ook cool. Die AVRiL vooral, lekker vanaf een heuvel raketten op vliegtuigen afschieten. Wel een paar minpuntjes. Als je met een vlietuig op de grote heuvel in het midden van Torlan landt en je springt er uit, glijdt het vliegtuig de hele heuvel af. En als je geen power nodes meer over hebt, alleen die van je basis, dan is het wel erg moeilijk om terug te vechten. Je hebt dan te weinig voertuigen voor iedereen. Bij je basis spawnen helemaal geen Goliath's. De tegenpartij kan er dus wel met twee van die dingen aankomen. Verder had ik eigenlijk wel liever wat meer voertuigen gehad dan de 9 die er in zitten. Maar, ik moet concluderen dat het echt een supertof spel is. Ik ga het zeker kopen, als mijn pc een upgrade heeft gehad.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49. |