![]() |
metallica :live shit
is hij goed? want ik heb hem zien liggen bij de free record shop en ik weet niet of ik hem wil kopen want ik vind hem nogal duur( 79.95)
|
je hoort er niet bij als je hem niet hebt
|
Niet slimmer gewoon eerst zelf te luisteren, dat kan zo ongeveer in iedere cd winkel wel..
Ik zou 'm trouwens niet kopen :D |
Citaat:
|
Citaat:
maar beslist de groep dat;) |
Citaat:
|
we zijn het eens KONFLIKT.
zo ontstaat er tussen ons geen KONFLIKT AHHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
Citaat:
:rolleyes:@mezelf |
Citaat:
|
Dat is veeeeeeeel te veel geld, ik heb em in de media markt gehaald voor 39€.
Ik had de originele Live-shit box, maar kon het toch niet laten om de DVD versie aan te schaffen. De beeldkwaliteit is vrij zwak, geen verschil met de video eigenlijk. Geluid is wel ok. Extra's zijn er gewoon niet (jah, een fotogalerij, maar *geeuw*). De concerten zelf zijn natuurlijk Metallica at its best. James die vloekt als een ketter en een lekkere growl in plaats van zang eruitrolt. Schitterend gitaargeluid. Kick ass solo van Kirk (en ik vind kirk niet eens echt een goeie sologitarist), en je ziet Jason ook nog eens. 39€ is het zeker waard, ik bedoel, 3 CD's en 2 DVD's...that's a lot. Maar 79.95...don't think so. Haal dan de video op een of andere muziekbeurs. |
Btw, worden jullie die cynische zeikreacties posten nooit zat? Stoort mij niet hoor, beetje zielig alleen als dat het enige is wat je op een forum doet.
|
Citaat:
waar is het muziekforum anders voor? |
bij de large kost ie 50 euro (y)
|
Citaat:
ga je eens verschonen. |
Live Shit heerscht, maar €80 is echt teveel.
|
Citaat:
|
ja hij is goed
ik heb em op 2 cds hhe |
Cunning Stunts die is pas vet. Die stage :eek: (y)
|
joh
|
Je weet toch, ruud-homeboy
|
Citaat:
Kill Ride medley<333 |
Citaat:
|
Live shit is erg vet...beeld is is ni echt goed van kwaliteit maar ik vind het geheel vetter dan cunning stunts, ik vind ze in de tijd van live shit sowieso beter dan cunning stunts!
Maar ik vind 50 euro niet duur voor 2 dvd's en ook nog eens 3 cd's (heel erg vet trouwens) Maar metallica blijft gewoon erg goed... (y) Wie gaan er trouwens 21 juni? heb er zin in in ieder geval 6 december was al goed, ik hoop 21 juni nog beter =D |
metallica is live shit, wat een zelfkennis van de jongens.
|
Citaat:
James Hetfield lukt het niet meer om nog echt vol te schreeuwen wat hij denkt en voelt. Het komt soms te pathetisch over. |
Citaat:
toen waren ze anders nog wel goed |
Citaat:
|
joh echt?
:p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |