![]() |
Good Riddance --None More Black, 24 Maart, Melkweg
Wie gaat er naartoe?
Ik wil zekers, maar heb nog geen meekomers :( |
komt omdat je jezelf erikz noemt
|
Citaat:
blijf on topic aub :rolleyes: |
Ik ga. Maar ik weiger meekomer te zijn.
|
Citaat:
wou er gewoon ff zielig bijdoen. was gewoon benieuwd wie er allemaal ging! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil zeker wel gaan!
|
Ik niet. None More Black trek ik niet op enkele nummers na en Good Riddance al 2x gezien en vond t niet echt impressive live. Verder op plaat een supergoede band(De oudere platen dan....met als uitschieter Operation Phoenix).
|
Citaat:
|
ik heb ze 1x in nighttown gezien.
april '99 met AFI en Intensity. AFI was wel de band van de avond. Maar beide andere bands konden mij live zeker bekoren!!! |
Citaat:
Ik ga :) Als DigiTracker al kaartjes geeft gehaald that is :p .. en ik hoop van wel want ik wil ze ontzettend graag een keer zien :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zag ze toen in de melkweg ook idd. DBS blies ze weg en zelfs Capdown deed dit. En dat is een fuckin skacore band.
|
Citaat:
|
Ik ga zeker weten.
|
Citaat:
|
Good Riddance is leuk maar niet je van het. Met none more black kan ik weinig tot niks.
Dus nee. |
Ik ga maar bijna niemand kent me op dit forum dus dat boeit niet zoveel:P
|
Citaat:
|
Ik ben een groot liefhebber van Good Riddance!
Een keer of vier gezien; dynamo skatefest '98 met sick of it all/beatsteaks in de willem 2 '99 deconstruction tour '00 en met death by stereo '01 in sneek echt een van mijn favoriete bands ever.... ik probeer ook nog naar die show in hasselt te gaan (y) |
Zal ook aanwezig zijn
|
Citaat:
maar ik ga niet, geldloos :( |
up...
morgen! ik ga :) |
ik heb operation phoenix en symptoms of a leveling spirit en nog een ander plaatje...
die eerste 2 kicken echt hard aarsch. Die laatste waarvan ik de titel niet weet is vrij slapjes. Volgens mij doet de zangeres van the flipsides een nummertje mee... maar tot morgenavond |
Ik ben d'r. Heb mn kaartje al thuis liggen en heb er zin in.
|
ik baal echt heel erg hard dat ik geen enkele $ heb
|
Citaat:
of stel prioriteiten! |
goodriddance-
1998 in Nighttown 1998 skatefest. Ook een favoriete band van mij. En de beste lp is natuurlijk Ballads for the revolution. Verder ben ik heel benieuwd naar Heartfelt live. Op cd geniaal. Ik ben ook aanwezig |
ik kan niet *huilt*
wilde echt heel graag, maar nu ga ik naar ierland met school.. waarom kan niet gewoon alles :( |
Sooz gaat toch en ik had geen kaartjes gehaald ;)
SORRRRRRY! (en QKW komt uiteraard ook en me too because they forgave me) :D |
Citaat:
:| @DigiTracker: ik ga wel je haar doen >:] |
Hoe vet was Capdown toen live :cool: (y)
Het is vanavond al...hoef good riddance opzich niet weer te zien. |
Citaat:
|
maarre.. hoe was het dan?
|
hm.....ben i kde eerste?
Ja, vette shit. De eerste band was ruk, beetje good charlotte idee. En een te irritante zanger die eigenlijk alleen maar van links naar rechts en weer terug liep op het podium. De tweede band was wel gaaf: None more black. Wat me opviel was dat sommige nummers enorm saai waren en een aantal was weer heel vet. Gave stem had de zanger. Good Riddance: vette sjit aaaaaait Speelde superstrak. Alleen maar gave nummers. Totale chaos in de pit. Veel dives gemaakt. Helaas werd ik niet elke keer (goed) opgevangen. Op een gegeven moment zat er ineens een kerel half op m'n schouders.......en toen ben ik maar hard rondjes gaan draaien met die kerel..... ja.....hier hebben jullie wel wat aan hè :rolleyes: |
Jo dewd ik heb je nog gezien met diven en circle pit.
Nog een leuke uitspraak van die nacht "Go suck a dick":P |
Citaat:
|
Eerste band gemist, maar None More Black was vet, hoe houdt die gast het uit om elk nummer weer zo te zingen zeg :) band ging ook los. Good Riddance viel wel een klein beetje tegen.. maarja ze zijn ook al stokoud natuurlijk :|
|
^
^ agree :) |
vrouwen.. dat was ik
|
Citaat:
Jezus, zeg je dat alleen vanwege de make-up of omdat je gewoon niet goed geluisterd hebt? |
kom op man
heartfelt is geniaal perfecte mix tussen in my eyes, atari en nerve agents incl. 1 van de beste hardcore nummers OOIT als coverrrr |
Citaat:
(op een andere show that is) |
Heartfelt was voor mij echt de band van de avond.
Vette hardcore met yxc invloeden. None More Black, tja niet echt mijn ding, het rockte wel hard, maar het is geen Kid Dynamite natuurlijk. Good Riddance, nooit mijn ding geweest, zal het ook nooit echt cool vinden. Gewoon leuk om eens te zien, speelden veel oude nummers. De mannetjes worden natuurlijk oud, maar ze zetten nog best een energieke show neer. :) |
Citaat:
Het was eentonig en saai...
Spoiler
btw die kerel die dat glas bier gooide was dat kleine ontzettend brede mannetje... |
Ik vond Hearytfelt ook ernstig saai, hoewel ik maar anderhalf nummer gehoord heb van hun ofzo :)
No More Black was al helemaal belachelijk saai, kortom, ben maar gaan zitten in het Cafe na een paar nummers en bier zitten tanken :) Good Riddance was heel heel heel erg vet, klonk gewoon ernstig goed. Jammer dat ze Bittersweet neit gespeeld hebben (mijn favoriet). Verder gewoon erg vet. Helemaal uit mn dak gegaan en lekker ruzie geschopt met duw en trek pit homo's. K heb nog steeds last van mn ribben elleboog en kaak, maar dat hoort erbij :) Ja, was erg leuk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |