![]() |
wel verliefd zijn, maar niet seksueel aangetrokken.
Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat als je naar je partner kijkt, je kriebels hebt, en hem/haar knap vindt, en trots op hem/haar bent etc. Dus de echte verliefdheid
MAAR Dat je niet echt seksueel in vuur en vlam staat en echt geil wordt van hem/haar? Ik heb het dan over mensen met een al wat langer durende relatie |
Oh ja hoor. Het flakkert soms op, en dan zakt het weer wat weg. Het is ook afhankeljk van hoe moe je bent en hoe druk je het hebt en of je lekker in je vel zit.
Maar dat gevoel van veiligheid en vertrouwen en liefde is toch veel fijner dan die opwinding, en dat is nou precies wat je krijgt in een vaste relatie. |
Ja, dat herken ik zeker wel... Komt denk ik ook omdat ik het ene moment behoefte heb aan sex en dan weer juist aan een maatje! :)
|
ik word dan eerder geil van gedachtes of fysieke dingen dan van het uiterlijk zelf.
alhoewel ze er wel lekker uitziet opzich.. maar ook dat verschilt.. hangt van de situatie/kledingstijl/en de hoeveelheid gebruikte alcohol af :evil: |
De sleur raakt erin.. een keertje vreemdgaan doet wonderen ;) :P
|
Het lijkt mij ook wel praktisch om niet elke keer geil te worden zodra je naar je partner kijkt. Ik wordt zelden geil van alleen maar naar mijn partner kijken, daar moet toch nog wel wat meer voor gebeuren. Mijn partner voelen bijvoorbeeld.
Helemaal niet opgewonden raken van elkaar, ook niet bij aanrakingen en dat soort dingen, terwijl je tóch verliefd bent, kan ik me wel voorstellen in situaties die ongeil maken; zoals dat er bedelende honden om je heen lopen of er kortgeleden iets heel vervelends is gebeurt of dat je dood- en doodmoe bent bijvoorbeeld. Helemaal nóóit opgewonden raken van elkaar terwijl je toch wel echt verliefd bent, kan ik me alleen voorstellen bij kinderen en bejaarden. |
als mijn partner vreemdgaat ben ik weg
dus wat dat betrefd maakt dat de relatie niet spannender |
Citaat:
|
Citaat:
Nu is het een enorme tegenstelling, want de verliefdheid/liefde is er, maar het opwindende/geilmakende/seksuele is er vanaf... net of ik door verliefdheid meer zin heb ik handjes vasthouden dan seks... |
Citaat:
:rolleyes: |
Ik ben dus niet de enige.
|
Ik denk dat iedereen met een langdurende relatie dat heeft, je kunt niet altijd hitsig zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ontopic: ja, dat komt voor, soms voel ik me minder aangetrokken dan op andere momenten. |
Citaat:
Ontopic: geen ervaring mee... |
Citaat:
|
nou... dat ken ik wel, ja. Ik ben er gewoon niet altijd mee bezig. Hij kan heus wel bloot langs me lopen, zonder dat ik bloedgeil word. Maar meestal krijg ik toch wel (seks)kriebels van m :)
|
Na een jaar met mn vriend kon ik nog steeds heel geil van m worden... Heb me altijd heel sterk tot hem aangetrokken gevoeld, ook toen het niet meer goed ging tussen ons, sex bleef goed. :)
|
Nouja, als mijn vriend zo nu en dan vreemd zou gaan dan zou hij in elk geval geen saaie relatie meer hebben...
|
Ik word ook niet echt geil als ik naar hem kijk ofzo, dan zou ik toch echt niet meer met mezelf kunnen leven..dan zou ik te vaak geil zijn ;) Maar ben echt wel helemaal in love...al zeven maanden. Ik word eerder opgewonden van gedachten aan onze seks en van die lieve aanrakingen enzo...
|
Citaat:
Maar herken het wel: wordt ook voornamelijk geil als ik tegen haar aan lig / sta / etc. of als er een soort van 'spanning' is (waar die vandaan komt?... kan ik niet uitleggen). |
Oh, jammer dat je het hebt over mensen met een langer durende relatie, want die heb ik nou nooit.
Maar heb zoiezo nooit zo'n seksuele geilheid bij mensen, kan me ook gewoonweg niet voorstellen dat ik 'het niet meer zou kunnen houden' ofzo, ik heb dat hele seksgebeuren lekker niet nodig. |
Meestal de eerste paar weken nadat je voor het eerst met elkaar naar bed bent geweest dan heb je dat wel, dat je al geil wordt bij de aanblik van je partner, later zwakt dat meestal wat af. Dan is er wat meer voor nodig.
Maar als ze me een betekenisvolle knipoog, of een zwoele blik toewerpt dan kan het nog steeds gebeuren hoor :) |
ja, ik heb het ook wel eens, dan zit ik naar hem te kijken(terwijl hij met iets anders bezig is) en dan kijkt hij plots naar me...*zucht¨* vliegen de vlinders in het rond (y)
|
Citaat:
En ontopic: wel ervaring mee, maar is (mede daarom misschien) ook uitgegaan. |
Bij mij is het juist andersom, haha!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |