![]() |
The Marlboro Man
Hoe wordt die over het algemeen gewaardeerd? Ik bedoel dus het ruige effect van een één- of tweedaagsbaardje...sexy of niet? Grappig of stom? En dan bedoel ik dus niet zo'n lange 'zachte' baard, maar echt van die ruige stoppels van één dag na het scheren (uiteraard wel gewoon fris met een lekker luchtje op natuurlijk :))
Tell me! |
Hmm, ik vind het af en toe wel wat hebben. Glad geschoren is mooi maar een beetje zo'n schure wang is ook wel ok.
|
stoppeltjes zijn lief:D
al weet ik dat velen dat niet met me eens zijn |
Nou, lief zou ik ze niet meteen noemen, maar dat het sexy zou kunnen zijn, daar kan ik me best iets bij voorstellen, ik kan ze natuurlijk alleen zelf niet zo goed ervaren als een buitenstaand(st)er :)
|
Ik ben te lui om me elke dag te scheren, dus ik vind het wel oke :)
|
Ja, dat is het bij mij dus ook. Ik moet me eigenlijk elke dag scheren, want anders zit er best wel een stuk schuurpapier, maar daar heb ik dus helemaal geen zin in. In dat kader bezien zou het wel handig zijn als het grootste gedeelte van de dames een ongeschoren man wel leuk zou vinden :)
|
Bij sommige mannen issut wel sexy ja.. :)
|
hmm ik vind het wel wat hebben, zo nonchalant...
mn vriend scheert zich ook niet bij mij in het weekend dus dan heeft ie ook zo'n 1/2dags baardje met stoppels, het staat wel leuk maar het schuurt wel soms tegen mn wangen |
hmpf wel grappig,
mits je het type ervoor bent |
een sexybaardje als de marlboro man hoort bij een sexy gespierde vent rond de 30. Bij andere mannen vind ik het niet echt passen... Maar soms laat ik ook wel eens mijn baard staan:o Omdat ik geen tijd heb om te scheren of omdat ik het vergeet. En dan zeggen een paar mensen weer dat ik het er af moet scheren. En als ik het er dan weer afgeschoren heb, dan zeggen andere mensen weer dat ze het zonde vinden...
|
Citaat:
Laten we het 'standaardtype' verenigingsstudent er eens bijhalen...die scheert zich ook niet om de dag. Fout of niet? |
Citaat:
anyway...ja, dat vind ik fout ja, want wanneer mensen zoiemand zien...hebben ze niet het beeld van een 'marlboro man'' (waar een stoppelbaardje wél leuk bij staat), omdat hier ook bepaalde kleding bij gepaard gaat, denk aan cowboylaarzen, leren jassen ed die het standaardtype verenigingsstudent niet draagt, maar meer van iemand die niet goed voor zichzelf zorgt imho natuurlijk.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij sommige mensen staat het erg mooi, bij sommige mensen niet.. hangt van het type af. Bij die spijkerbroekreclame reclame (een tijdje geleden al) met twee mensen in de tram die rond gingen draaien enz, staat het bij de jongen die er in speelt HEEL mooi :)
|
Citaat:
|
Oehhh ik vind dat vaak echt heel sexy :D T zoent niet echt fantastisch maar meestal staat het wel heel mannelijk. Hangt ook van de jongen af natuurlijk.
|
Citaat:
|
heb liever een vriendin zonder
|
ik hou daar helemaal nit van.........doe mij maar lekker glad.
Bij jongens met heel donker haar staay het dan nog wel redelijk |
Het kan wel heel mooi staan bij bepaalde figuren....maar het zoent niet lekker,dus doe maar niet..liever een lief jongentje zonder stoppels waarmee je lekker kan knuffelen en zoenen dan zo'n mannelijk jongentje die dr heel mooi uitziet maar wel schuurpapierwangetjes heeft :)
|
Het schuurt idd wel intens, maar qua 'look' (:D ) is het wel heeeeeeel uhm.......snazy. Ik vind het iig wel leuk staan, mits persoon in kwestie dr een hoofd voor heeft, ondeugend kwajongenshoofd ofzo. (beetje knullig uitgelegd :o )
|
Citaat:
|
mja erg mooi :)
kvind het eigenlijk wel "geil" mn vriendje zo iets heeft en me dan in me nek zoent, kriebelt lekker :o :) dus mannen..allemaal doen |
ik vinnut sexy.. :D
|
Citaat:
mee eens (uitleg is best wel duidelijk hoor) |
Zo lang hij binnen blijft mag het :)
|
ligt eraan, bij sommige mannen staat dat heel vies, bij anderen beter
|
Citaat:
|
Oehh, ik ken een jongen en daarbij staat dat zo onwijs.. :o Het hangt inderdaad van de persoon af (goh, origineel..) maar ALS het dan eenmaal bij de persoon staat, ben ik ook meteen helemaal verkocht.. *zucht*
|
Het kan heel sexy zijn, maar bij sommige mannen is het gewoon ongelooflijk fout. Het ligt dus aan de man zelf of het sexy is of niet.
|
Citaat:
;) |
bij sommige jongens staat het vrij geil. Bij alle types werkt het gevoel van schuurpapier echter volledig ontgeilend.
(bij welke types... euhm bij donkerharige types met name, bij jou niet sorry) |
Ja, niks toe te voegen; bij ruige donkerharige mannen met diepe ogen staat het erg sexy, maar dunne, blonde jongens met een lichte huid moeten daar niet aan beginnen :D
|
Citaat:
|
Om naar te kijken is het wel wat, maar niet om mee te zoenen!
(als ik m'n gezicht/lijf gescrubt wil hebben pak ik wel een staalborstel, ofzo) |
supersexy
|
Heb ik regelmatig, ik vind namelijk helemaal glad niet koel bij mezelf. Alleen damn ik heb niet een scheerapparaat dat je op die milimeters kan afstellen. Dus dan is 't om de dag scheren. Ach ja, binnenkort ff 1 halen.
|
Citaat:
|
oe! stoppeltjes zijn lief! stoppeltjes zijn seksie! :)
|
Mja ligt aan het type man idd...
|
Citaat:
|
Citaat:
dus iemand die zijn gezicht niet elke dag scheert die zorgt niet goed voor zichzelf...pff dat is echt onzin Rat |
Citaat:
|
Citaat:
Kga nu slapen, morgen toelating.. WISH ME LUCK.[/off-topic] Het moet inderdaad wel een beetje bij een stoer figuur hoor, liefst donker haar, echt een nonchalant figuur.. |
Citaat:
|
las het bij die persoon past is het :cool: maar het moet ook niet al te lang zijn, gewoon wel afgewisseld met wel geschoren enzo. anders word ik gek
|
Mijn vriendin vind het erg leuk als ik niet geschoren ben, heb ik even mazzel, kvin scheren nl al zo...ja....weet nie vind er gwoon nix aan
|
nah ik vind het alleen mooi als je een beetje donker getint bent, iig donkere ogen en donker haar, anders vind ik het 10x nix.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |