![]() |
Prince of Persia - Sands of Time... HELP!
Hallo!
Een paar weken geleden heb ik Prince of Persia - Sands of Time (in 3D) gekocht. Hij is echt supermooi, maar nu ben ik vastgelopen in een vechtscene - de prinses schiet pijlen om me te helpen (maar het is ook Game Over als zij dood gaat) en ik vecht tegen een half leger van kerels met bijlen en een sultan (de vader van de prins, volgens mij). Heeft iemand tips hoe ik hier uit kom? Ik ben al uren bezig geweest met van alles proberen - aanvallen via de muur, freeze, slow-motion (maar dan ben ik nog sneller dood). Heb ik wat gemist? :confused: Tot zo ver ging alles nog vrij gemakkelijk, eerlijk gezegd... Tips graag dus... for I'm desperate!!!! liefs, Nescio :( ps: ik ben niet zo'n spelletjesfreak maar de vorige POP in 3D heb ik helemaal uitgespeeld en vond ik erg gaaf. Deze is ook supermooi, vooral de graphics en aan aantal nieuwe effecten. Maar missschien omdat ik niet zo vaak games speel dat ik iets gemist heb...? |
|
Citaat:
|
je moet je vader voor het laatst bewaren
eerst gewoon al die andere gasten wegmeppen als hij dan alleen over is heb je tijd voor hem hij weert alles af, wat je ook doet dus je wacht tot hij jou gaat slaan, als je zit dat ie dat gaat doen moet je snel hem slaan voor hij jou slaat alleen dan weert ie je klap niet af dat moet je een tijdje doen, duurt wel ff nah en dan opzuigen :) wat ook wel handig is is om af en toe water te drinken ff je wapens wegstoppen en dan rennen snel een slok nemen en dan je wapens pakken en gelijk afweren want je bent dan erg kwetsbaar waardoor je met een beetje pech met minder leven uitkomt dan voor je ging drinken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02. |