![]() |
merk of niet
ik draag eigenlijk geen merkkleding. En jullie?
Wat is belangrijker het merkje of het prijs? |
kwaliteit
|
anus (y)
|
Citaat:
Kwaliteit en prijs is nog altijd het belangrijkste. Zelf draag ik (bijna) geen merken en het maakt mij ook echt niet uit of er nu een label van gucci aanhangt of niet. Als het maar lekker zit (y) |
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens ff serieus.
Ik vind een merkje niet echt superbelangrijk, maar als ik weet dat iets een goed merk is en ik moet er ook wat voor betalen, doe ik dat wel gewoon. Maar liever goedkoper natuurlijk :) |
Ik heb geen asociaal dure merken ofzo, maar wel dingen van Chasin' en Replay enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
..wat is dan geen merk... :bloos: |
ik heb wel nike, champion en levi's aan vandaag
dus ik draag merkkleding. ofzo. |
Dat wordt hoop ik niet als merk gerekend..
|
Heb toch het meeste merkkleding, mooier en meestal betere kwaliteit.
|
Ik heb over het algemeen alleen merken ja..
lekker interessant :o |
-broeken ja. Die zijn van merken, en meestal boven de 150 euro. Waarom? Kwaliteit, model blablabla
-schoenen, idemdito -de rest, h&m |
meestal merk. En de prijs is cooler dan het merkje :p
|
heb geen merkkleding. Koop zo ongeveer alles bij de h&m. Prima winkel, redelijke kwaliteit en mooie kleren. En dat laatste is het belangrijkste.
|
Was dit niet ooit al? (2 weken geleden) :confused:
|
Ligt er aan wat je als merk beschouwd.
Maare broeken meestal Levi's. En verder gewoon wat ik leuk vind. Heb wel dingen in mn kast van Gucci, Prada, DKNY. Maar ook van H&M, Vero Moda, De Sting, Benetton... enz. |
Citaat:
|
don't care..
ligt aan de prijs indd en de kwaliteit.. Mocht er een merkje aan hangen?? Mooi meegenomen. .maar kga er niet naar op zoek iig Hoewel ik die lonsdale trui tog wel errug graag wilde hebben :p |
Ik hoef niet persé merkkleding.. maar als ik iets leuks zie en het is van een bekend merk dan wil ik dat heus nog wel kopen.. Het maakt me niet zoveel uit, maar meestal zijn merken erg duur.. (te duur)
|
Citaat:
|
ligt eraan
|
Citaat:
ja bier.. |
ik koop kleren bij de wibra en de zeeman :cool:
|
Citaat:
Maar mijn voorkeur gaat uit naar kwaliteit (maw, geen gsus,gapstar, en dat soort rommel). |
Merk natuurlijk, anders hoor ik er niet bij.
|
Citaat:
|
overzeas je weet toch!
|
Citaat:
|
Ik vind die bandshirts overigens nog veel ernstiger dan een beetje diesel/gsus.
|
Citaat:
|
Citaat:
aar het is echt wel goede kwaliteit.. Mijn overzeas is 3 jaar oud en gebruik 'm als werkbroek, en hij heeft nog een een gat of een slijtplek (ja, de kleur slijt wel een beetje, maar dat is toch mode :p). |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hoef niet persé merkkleding te dragen.
Ik vind het geen goed argument dat merkkleding betere kwaliteit heeft. Wie zegt dat H&M of coolcat geen goede kwaliteit is? |
het hoeft niet perse merk te zijn, maar meestal is het wel 'een merk'
ik koop mn kleren bij --> Vero Moda, Only, H&M en als ik ergens ander wat leuks zie hangen koop ik het ook, niet laten hangen omdat het geen 'merk' is. |
Het maakt mij totaal niet uit of ik merkkleding draag of niet. Het gaat mij vooral om de kwaliteit en ook heel erg belangrijk de prijs. Ik ga bv niet 100 euro uitgeven voor een trui ofzo zoals je die heel vaak hebt bij Esprit, Mexx etc.
|
Ik koop liever wat goedkoops, maar het gaat me er vooral om hoe het er uit ziet en hoe het zit.
Ik heb liever een shirt zonder dan met repay, gsus, diesel, oid er op.. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Verschilt per product, vind ik. |
Citaat:
|
De prijs. Hoe goedkoper,hoe beter. :o En van de slechte kwaliteit,daar merk ik niet veel van?
|
Citaat:
|
Citaat:
Je doet nu eenmaal langer met een dikke spijkerbroek dan met een kanten stringetje. Of 't nou van H&M of D&G is ;) |
Verschilt, ik koop gewoon wat ik leuk vind en of dat nou schoenen zijn van de scapino waar na 2 weken het hakje vanaf ligt of schoenen van €150,- waar binnen 2 maanden het hakje vanaf ligt :p
Ik koop gewoon wat ik leuk vind, en als ik ga winkelen loop ik ook echt overal naar binnen, prijs/merk wat dan ook vind ik niet echt boeiend. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |