![]() |
Wat vergeet je altijd als je op vakantie gaat?
Nou het staat voor zich:
Welk ding wil je altijd mee op vakantie nemen, maar vergeet je altijd? |
Heb bijna altijd wel alles bij me, wat ik wil meenemen. Heel soms wil ik wel wat vergeten, maar dat gebeurt niet elke vakantie :)
|
Bij ons word er altijd wel een jas vergeten (of bijna-vergeten)
|
Niks. Ik maak een lijstje en telkens als iets verzin dan zet ik het er meteen op. Daarom is de lijst bijna altijd compleet als ik aan het inpakken ben.
|
Ja, en wat zou nu echt zo belangrijk zijn dat daar dan niet te koop is? Ja, je papierbende (paspoort en zo) en geld maar no way dat ik dat vergeet.
|
Citaat:
|
mn haarborstel! Irritant, maar niet het einde van de wereld. :)
|
ik ben nog nooit iets vergeten
ik heb juist altijd teveel bij me |
ik vergeet altijd wel iets...maar meestal zijn het van die nutteloze dingen zoals..labello..haarborstel...dat geweldige shirtje die ik perse mee wou..maar daarom maak ik tegenwoordig ook altijd lijstjes..maar ik denk dat als ik zelf (dus zonder ouders) op vakantie ga dat ik iets belangrijks vergeet zoals paspoort ofzo..haha (oo scary)
|
Citaat:
|
Ik heb altijd wel iets van het bestek etc. vergeten, vorig jaar de borden, twee jaar geleden hadden we maar een set bestek bij ons, uiteindelijk heb je overal een reserveset van, kan ook handig zijn. Verder werk ik ook altijd met lijstjes waarop alles kan worden afgetekend, best handig
|
Een lijstje is gewoon echt aan te raden.
|
haarborstel of tandenborstel ofso...
|
Badslippers en Labello.
Ik heb nu veel badslippers en lippenspul uit verschillende landen :D |
Citaat:
|
Normaal vergeet ik altijd wel iets, maar afgelopen keer had ik gewoon alles wat ik moest hebben. Ben er ook wel bijna een week mee bezig geweest, maar dat heeft dus nut gehad.
KNUF! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik wel heb is dat ik tijdens de reis gerust ergens een rugzak laat liggen en dan denk 'goh wat loopt het opeens lekker licht'. Gelukkig ben ik er tot nu toe altijd op gewezen dat ik zoiets had laten liggen. |
Mijn adressenlijst, zodat ik nooit postcodes enz. weet om mijn kaarten heen te sturen:bloos:
Voor de rest wordt er ook altijd nog wel wat vergeten, maar telkens weer wat anders... |
Zonnebrandcrème! Vorige keer vergeten. Maar gelukkig verkopen ze dat daar ook ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
niét in m'n koffer en/of tas(sen) zitten vergeet of laat slingeren ed. :bloos: |
Citaat:
|
pyjama
jas |
een jas of een haarborstel oid.. maar ik heb tegenwoordig een lijstje waar alles op staat en dat controleer ik tig keer, dus gaat het wel goed..
|
zonnebril
|
Ik heb eigenlijk altijd alles wel bij me, soms zelfs teveel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vergeet altijd wel wat maar is meestal verschillend, het is wel zo dat het vrijwel altijd iets is waar je nog over dacht van dat moet ik iig meenemen en dan vergeet je het :(
|
Citaat:
|
Tandenborstel, maar dan serieus ook altijd.
|
een tweede brillenkoker zodat ik mijn reserve bril nergens kan opbergen en er altijd op ga liggen...
Vaker vergeet ik iets mee terug te nemen.. Lang leven de reisverzekering. Ik heb ook een rare neiging om wel 20 paar sokken mee te nemen. Traumatische ervaring gehad toen ik nog klein was en op een kamp geen droge sokken meer had |
vergeet op vakantie meestal niets, dan maak en lijstje, en spiek ook nog even voor de zekerheid op t lijstje van mn ma ofzo :p
maar als k een paar dagen ofzo weg ga, lukt t me redelijk vaak om een handdoek/handdoeken te vergeten. als je ergens logeert geen probleem, maar toch best dom.... |
Nagelschaartje
Op zich niet echt een ramp natuurlijk! |
Hoe kan k nou weten wat k vergeet, als k t vergeten ben... :p
K vergeet egt niet elk jaar t zelfde of zo..k ben 1 keer mijn schoenen vergeten :bloos: |
Een pen om kaarten te schrijven. En dingen die ik 's ochtends voor vertrek nog nodig heb, zoals een tandenborstel en een kam, vergeet ik in mijn koffer te doen.
|
het is niet zozeer omdat we em mee willen, maar ze hebben nooit een kaasschaaf in de stacaravans waar wij zitten. dus we hebben nu thuis onderhand 3 kaasschaven, omdat we er steeds eentje moeten kopen als we op vakantie zijn;)
|
Mijn borstel of fototoestel....
|
Ik heb niet een standaard iets dat ik vergeet, ik vergeet altijd wel íets, maar nooit hetzelfde.
|
Citaat:
|
Mijn fototoestel. En een dikke trui, van de zomer zijn we op vakantie geweest en ik dacht het is zomer dus helemaal geen trui ofzo meegenomen, alleen zomerkleding. Na en koud dat het was 's avonds.
|
Een tandenborstel en pyjama.
|
Zelf nog niet echt iets belangrijks vergeten, heb trouwens wel een keer meegemaakt dat iemand waar ik mee op vakantie was de koffer met kleren thuis had laten staan....( en dan ga je ook op wintersport...beetje groot probleem dus..)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |