![]() |
Wie is de mol?
Wanneer begint het weer? Op de Nl of Be zender? Iemand een idee? Tis zo (y)
|
wie is de mol :cool:
echt een leuk programma was dat... nee ik weet het niet.. :o |
Wie is de mol? is koel, maar over NL serie 3 komen ze mijns inziens niet heen.
Ik heb wel gelezen dat er een serie 5 aankomt, maar weet niet wanneer. Weet eigenlijk niet of ik dat wel zo tof vind, ze kunnen het alleen nog maar verpesten, serie 4 vond ik ook al een stuk minder.. maar das mijn mening :) |
Geen id, was altijd leuk ja. Maar eh, zijn er al 4 series geweest? Help me ff herinneren.. Want ik heb ze toch echt allemaal gezien..
|
Herinneren in wat voor opzicht? Door de mollen te noemen? Landen?
Landen iig: 1 Australië 2 Schotland 3 Portugal 4 Canada |
Citaat:
|
Citaat:
en de winnaar was een jongen/man...John ofzo? En er zat nog zo'n domme huisvrouw in, die had die koker te vroeg geopend, waardoor die foto verpest werd. |
Citaat:
En dat was geen domme huisvrouw, Aafke was koel (y). Nog een enige komische noot in het geheel. |
Ik vond Aafke echt verschrikkelijk. Ron ook trouwens (ja, het komt weer heelmaal terug :))
|
Vorige jaren begon het rond maart/april dus ik denk dat het dit jaar ook rond die tijd begint.
|
Volgens de site is er een nieuwe serie gepland voor eind dit jaar of begin volgend jaar.
Maar juich niet te vroeg, want er verandert wel degelijk iets: de nieuwe serie wordt gespeeld door bekende Nederlanders. Of Angela Groothuizen weer presenteert, is nog niet helemaal zeker. De vorige 4 series waren geweldig, jammer dat zo'n programma niet wat meer respect e.d. verdient op de nederlandse tv. |
haha hoe heette die ene vrouw ook al weer; die aflevering in schotland; die toen zei: "dan doen ze het maar zonder mol~!" haha :d dat vond ik toen grappig..
ik vond trouwens schotland het leukste deel en dààrna portugal... :o |
Citaat:
Mijn favoriet is en blijft Portugal, dat was voor mij de übermol :) Oh en de mollen waren: 1 Deborah 2 Nico 3 George 4 Elise Zo nu is iedereen weer bijgeluld. |
Ooja het begint mij weer te dagen! ben ook helemaal fan. De eerste mol was zeker het beste. Die deed ook echt dingen om ze tegen te werken zoals hengels weg gooien en zo.
|
ik heb inderdaad ook gehoord dat het "dit voorjaar" weer zou komen. laten we het hopen, als er maar geen "bn-ers" aan mee doen :(
|
Leuk programma, hoop dat het snel weer komt :)
|
Andere jaren begon het toch in januari?
Ik hoop dat het weer komt, is echt leuk :) |
Iemand nog informatie over de Belgische?
|
jaaaaaa de mol in Portugal was leuk! Het is zo verslavend dat programma! Ik dacht alleen dat het niet meer terug zou komen omdat de formule een beetje was uitgewerkt........ Omdat iedereen nu toch de maniertjes en aanwijzingen al een beetje weet, maar goed ik hoop dat ze nog een serie maken. Maar dan zonder bn'ers, want dan krijgen we natuurlijk weer types als Christine van der Horst die daar aan meedoen :s.
xx |
george was goed :eek: ik had het echt niet verwacht van hem!
|
Ik geloof dat ze er in belgië helemaal mee ophouden en dat in nederland idd nog 1 seizoen met bekende nederlanders komt. Maar als ze het doen, gaan ze het pas deze zomer filmen en dan wordt het (geloof ik?) pas in 2005 uitgezonden....
Ik mis het ook heel erg :'( |
Citaat:
Met onbekende Nederlanders is het veel leuker! |
Citaat:
|
wat een heerlijk progamma! :D
|
Citaat:
Misschien in 2005 (volgend jaar) weer! Tenminste, dat werd op wieisdemol.com gezegd, nadat serie vier was gestopt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |