![]() |
Vive La fete
http://users.skynet.be/vivelafete/VIVELAFETE.gif
wat vindt men van vive la fete? welke cd vind je het hipste enzoo owja ze spelen 3 april in lvc in leiden met chicks on speed en iemand van de talking heads, gaat hier iemand naartoe (op leno na :P) barsst loss |
owja ik vind ze hip~
|
Heb jammergenoeg geen cd's, alleen een hele lading op mn pc. En als ze in t LVC zijn dan ga ik wel, aangezien ik de vorige keer niet kon :(
hip zijn ze ja |
nou ik ga dus met mn mokkeltje (y)
heb ze al paar keer gezien en het blijft leuk en danny is een lekkertje, etceterrra cd's heb ik niet want daar doe ik niet aan ;) |
electro cker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bah
|
Citaat:
|
Citaat:
en paranoid pff :p |
Ik vind het jammer dat ik ze op Lowlands gemist heb chronische hekel aan de Bravo, ken niet heel veel van ze maar maquillage blijft :cool:
|
Citaat:
:rolleyes: ;) |
Citaat:
gaan we doorhalen? :bloos: |
Citaat:
|
Mmm hebben ze nou al 'n nieuw CDtje?
Ik vind 't wel leuk maar 't verveelt tres snel. Ze kunnen 1 kunstje en dat proberen ze zo veel mogelijk uit te buiten. Niet zo erg, maar 't is een sideproject, try to keep it that way. Waarom praat ik opeens 'Engels'? |
gewoon goede muziek :)
|
Waarom is er dan ook een cenobytes feest? :mad: Dan heb ik niemand om mee te gaan... :(
|
Goeie muziek, leuk uitgevoerd ook, zij is en blijft een speciaal type (hij ook natuurlijk :D).
Hoop dat ze dit jaar op Werchter staan, zou wel mooi zijn! |
Vive la fete is zeker wel cool! (y) Was een zeer vet optreden van ze in een bomvolle kleine zaal van de 013 tijdens het jubileumfestival daar een tijdje geleden
Ik hoop dat ze binnenkort ook weer ergens hier in de buurt spelen! :cool: |
Citaat:
en thx voor de info. als ik kan ga ik er zeker heen |
Ja, ik ga ook.
|
Naar cenobytes :cool:
|
Ik vind het cool (y)
|
Ik ga naar StuBru.uit (in Gent, dat is het gemak van aan de grens wonen) en zie ze dus 13 maart:) Ik ben wel eens beniewd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
komen ze alleen maar in leiden? nou dan hoef ik er niet eens over na te denken, want ik denk dat leiden heel ver weg is en dat ik dan no way thuis kan komen 's nachts..
|
nachtjes doorhalen to tha bone :cool:
|
Ik had echt gehoopt dat ze op werchter zouden komen (n) helaas.....
Nouja ik ga toch wel (y) |
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/16246.jpg
Ik heb vive la fete al vaak gezien! maar het blijft leuk en gezellig.. hahaha die danny is ook zon lamme tak met al zijn grapjes vive la fete is het afgelopen jaar echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg hip geworden..in nederland dan! 1,5 jaar geleden ging ik nog voor 5 euro naar vive la fete in een klein zaaltje dat absoluut niet vol was en een half jaar geleden was het heelmaal uitverkocht! ze spelen op allemaal modeshows van elle, chanel, karl lagerfeld etc. helemaal getikt! Maar ze zijn nog steeds cool! Volgens mij gaan ze in april nog touren in Brazilie.. dat vertelde danny mij ook toen ik laatst bij een optreden van hun was. maar als danny met dEUS gaat touren is dat helemaal geniaal! het is moeilijk zeggen wat ik de beste cd vind...beste nummers--> as tu deja aime elle est la attaque surprise emmannuelle coucher avec toi je ne veux pas bmw tokyo le foret assez mon dieu de hidden track van nuit blanche is ook goed! maquillage mr le president (vooral live) noir desir ik ga alleen 12 maart naar stubrupunt uit! en 3 april ga ik misschien ook komen! |
hm, ik ken een paar nummers van ze en ik vind het wel leuk zo nu en dan.
als ze deze zomer nog ergens op een festival spelen waar ik toevallig ben ga ik wel even kijken. |
Citaat:
|
alle cds zijn wel cool. En live zijn ze ook sehr geil. Vooral in kleine zaaltjes. Die vrouw, ook al heeft ze een buikje, geil is ze.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach ik kan toch niet denk ik... zaterdagen (n) |
Citaat:
maar vive la fete en chicks on speed, klinkt oké... spelen ze toevallig ook in amsterdam op of alleen in leiden? |
alleen in leiden
|
ach mensch na 4 keer heb je het toch wel gezien :P
ga gewoon naar cynobytes (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bah
|
Citaat:
|
als het om electro gaat wel ;)
|
ahc man vlf Is niet eens electro
|
ach wat het ook is ik vind het niks en blijf daarom vanaf nu uit dit topic :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00. |