![]() |
vogels
Het is al een tijdje dat een vogel me komt wakker maken hij zit naast mij ruit en begint te tikken,
ik vind het eerder gewoon een achterlijke vogel tot mijn kameraad zei dat ik eens een spreukje had gedaan waar er iets in kwam over vogels en er staat wel degelijk in dat de vogels de weg zullen wijzen. wel in engels, maar het is al maanden geleden? Heb ik gelijk is het gewoon een achterlijke vogel? |
Citaat:
en geen benul had waar je mee bezig was toen je het "spreukje" deed zie ook no 2 van de 13 doelen (ken je craft) zorg er eest eens voor dat je goed weet wat de (mogelijke) gevolgen zijn van wat je doet voor je er aan begint maar voor je daar aan kunt beginnen zul je eerst no 1 van de 13 doellen moetten beheersen en dat is "ken jezelf" en op je 14e zijn er zoveel veranderingen in je leven dat je daar geen stabilitijd in kunt vinden leer leer leer en leer nog een betje meer en kijk na je pubertijd weer eens naar de "spreukjes" |
go koss go koss (béétje geirriteerd??? hihi)
ontopic: kheb geen flauw idee, maar laatst was ik bij een vriend, en daar zat al dagenlang een hele vreemde vogel op zijn balkon (6e verdieping, flat) naar binnen te staren. Hij was spierwit met 1 zwart oog.. had iets weg van een uil, maar was het toch weer niet. Het was echt heel erg creepy, en hij wilde maar niet weggaan. Het heeft niets met een spreuk ofzo te maken.. maarja als we het toch over vogels hebben:) |
Citaat:
Zulksoort dingen heb ik wel eens gehoord... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahaaaaaaaaaaaaaaahhahaha..... ahum. sorry:)
|
Citaat:
Of het kan ook weleens je gids zijn, die je wat wilt zeggen, of wilt beschermen. Als je tijdens je meditatie je zogenaamde deurtje opent van je kamer, waardoor je gids naar binnenkangaan. TIjdens die meditatie, laat je je ontspannen, alle spanning door je voeten naar de aarde toe. Je denkt nu in je gedachtes, dat je een trap ziet, een zeer lange trap, naar boven. Aan het eind is een deur, je opent de deur, je voelt een enorme vreugde, veiligheid, en genot. Die kamer mag je zo inrichten als je wil, zolang het relaxend is voor je. Daar in de kamer, zie je je gids, in de hoek zitten, je gaat rechtstreeks naar DE gids toe, en zit naast hem, houdt hem vast, (hem kan ook haar zijn) en vraag een vraag aan je gids, tijdens die meditatie, kan je iets horen, of zien, dat kan een aanwijzing zijn of het antwoord zijn voor je vraag. Groeten Louis |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |