![]() |
Vrijdag de 13e
Wat moet je niet doen op vrijdag de 13e? :eek:
|
joh
|
Flikker op.
|
naar t gala komen van mijn school (y)
:rolleyes: |
Bijgeloof vind ik maar dom. :)
|
Flauwe kul dat Vrijdag de 13e gedoe (n)
Maar tis van de andere kant ff goed dat je het zegt trouwens... :D Hmz... wat kan er morgen dan mis gaan met me? Bus missen misschien, verder nix denk ik. Of dat MVV van Haarlem verliest. :D ... :( |
Citaat:
|
zwarte kat, ladder, dat soort shit !! Allemaal duidelijk onzin dus....
|
Gewoon doen wat je altijd doet
|
Je hebt je post aangepast. Dan kan ik zinnig reageren: Op vrijdag de 13e kan je alles doen wat je normaal ook doet, het is allemaal stom bijgeloof.
|
Onder een ladder doorlopen, een spiegel breken en een zwarte kat zien. Als je dat allemaal tegelijk doet, heb je 23 jaar ongeluk.
|
Mijn dag kan toch niet kutter dan het vooruitzicht me te bieden heeft. No problemo dus :D
|
Ik kom altijd op vrijdag de 13e een zwarte kat tegen!
De rest van het jaar ook, maar dat zeg ik er niet bij :p |
De snelweg oversteken. Want dat is namelijk heel gevaarlijk!!!
|
Ja eng zeg
|
klavertjes 4 plukken :nono:
|
Mijn luistertoets Frans verknallen. Maar daar hoeft het geen vrijdat de 13e voor te zijn.
|
Citaat:
|
k heb precies DAN beoordelingsgesprek bij laurus nv nederland :eek:
|
Je moet de deur niet uitgaan, stel je voor.
|
Ik heb meer iets tegen zaterdag de 14e, de dag erna.
|
Vrijdag de 13e... boeiend.
|
Ik heb morgen een proefwerk van economie. :cool:
Op mijn school is trouwens een jaarlijkse Valentijns-actie, waarbij alle leerlingen rozen naar elkaar kunnen sturen. Gezien Valentijnsdag dit jaar op zaterdag valt, zal de actie morgen al plaats vinden, op vrijdag, dat valt 'toevallig' op de dertiende. (y) |
Ach het is gewoon een van de vrijdagen in je leven.. :\
|
Een moord plegen.
|
In Israel met de bus gaan.
|
geen zwarte poesjes tegenkomen
|
Citaat:
|
De moeder van Faery is dan jarig. :]
|
wiskunde toets maken :s
|
Bijgeloof hebben :o :p
|
Op vrijdag de 13e moet je absoluut niet:
Overreden worden door een trein, tram, bus, scooter of fietser. Vertrapt worden door een kudde bizons, schreeuwende idolsfans of een miljard boze mieren. Gebeten worden door spinnen, slangen, muizen, dieren met rabies, de kat van de buurvrouw, alligators of krokodillen. Uit de safaribus stappen om foto's te maken van een troep hongerige leeuwen, boze olifanten of neushoorns. Van een plaats afspringen/ stappen zonder parachute. Niet in de auto stappen bij vreemde meneeren die je snoepjes en pokemon kaarten aanbieden. Deze dingen veroorzaken namelijk de dood of in ieder geval veel ongemak. |
Citaat:
Zoja: daar stond over in de krant. Zoniet: dan heeft het SDCZ die actie van jouw school gekopieerd. |
op kamp gaan...
onder het mom: look who's talking |
Citaat:
|
Een vrijdag de 13e is een vrijdag de 13e, als enig andere vrijdag dus. Ik heb meer wat met (of tegen) dinsdagen.
|
Citaat:
|
vanalles, ik heb mijn broer gefeliciteerd :) hij is vandaag jarig
|
Tsjonge.
|
Citaat:
|
Niet onder een zwarte kat door lopen.
|
herstellen van een kater ;)
|
dit zijn de tofste dagen van het jaar!!!
|
Iedereen is bang voor nummer 13, bang voor zwarte katten en ladders op straat. Iedereen is bang voor nummer 13, bang, bang, bang... Je bent niet goed bij je hoofd als je die lariekoek gelooft!
:cool: |
Controleren of je alles voor zaterdag de 14de hebt, zodat je je niet meer druk hoeft te maken voor Valentijn :)
Vrijdag de 13de, onzin :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |