![]() |
Draai een regenboog om (parodie Dreamerfly)
Ik zag de titel van Dreamerfly en het volgende ontsprong in mij.
Als je een mooi liedje hoort, Schijnt men de hele wereld aan te kunnen. Als je een roos krijgt van een goede vriend(in), Schijn je daar een warm gevoel van te krijgen van binnen. Als je een arm Afrikaans gezin als diner twee appels ziet eten, Schijnt je hart door een stormram verbrijzeld te worden. Als je iets heel spannends moet doen, Schijnt je hartslag verdriedubbeld te worden. Als je een fantastische prestatie hebt neergezet, Schijn je je helemaal euforisch te voelen... Waarom heb ik dat niet? Waarom krijg ik, als ik regenboog omdraai, gewoon, goobneger? |
leuuk!
:) (maar die van gister was beter ;) ) |
wat je over probeert te brengen vind k erg mooi. Soms vind k et alleen niet erg mooi verwoord. De laatste strofe --> mwoah...
enne.. wat is goobneger of wat bedoel je ermee?? |
Citaat:
hij zegt "als ik regenboog omrdaai krijg ik goobneger" lees dat achterstevoren dan dat goobneger :p |
Citaat:
|
ja hm
op een schaal van domheid van 1 tot 10 krijgt dat dus een tien... ik begreep de rest wel en dan zegt dit nx nieuws, maar wel heeeel erg dom zeg! poeh, k sta van mezelf te kijken! |
Citaat:
wat is volgens jou de definitie van domheid? :confused: |
Ik vind et opzich wel een mo0i gedichtje ho0r, maar waar slaat "goob" op?
daar heb ik nog nooit van gehoord... maar dat goobneger omgedraaid regenboog is snap ik wel ho0r ;) |
Citaat:
dat g00b slaat dus ook nergens anders op dan het omgekeerde van b00g. pf. |
:p laatste zin is mooj
Ik snap wat je bedoelt... Maar dat "je schijnt" vind k niet zo mooi wel leuk leuk :D |
Citaat:
|
Citaat:
jouw definitie |
Citaat:
benieuwd naar zijn eigen- wijze denkwijze whahahaiku |
Citaat:
|
Citaat:
er was ook zo'n haiku die eindigde met: 'en ik zei hai koe' |
haha, slimme mensjes :D
Vind de boodschap erg duidelijk en mooi, maar toch, als die laatste zin er niet bij had gestaan had ik t echt neit bijzonder gevonden. Maar ja die staat er wel dus....hehe, leuk gedaan. |
Citaat:
Hebben meer mensen dat? |
Citaat:
Ja. :) Heel duidelijk. |
'Men' in de tweede regel moet toch echt 'je ' zijn lijkt me.
Verder , cool :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als men een mooi liedje hoort, Schijnt men de hele wereld aan te kunnen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |