![]() |
ideeen voor mijn verjaardag!
Ha allemaal, ik ben op 5 maart jarig en nu moet ik een verlanglijstje in elkaar zetten. Van mn ouders krijg ik altijd liever cadeautjes dan geld omdat ik dat leuker vind. Maar ik weet dit jaar niet zo goed wat ik moet vragen. Zijn er hier misschien mensen van mijn leeftijd net jarig geweest en die willen melden wat zij hebben gekregen? Of misschien dat je gewoon hele goede ideeen hebt;).. Alles welkom (indien serieus natuurlijk)!
|
een auto ?
of eerst het rijbewijs :) |
*Een I(L) Tshirt van www.welovetshirts.com
*Weekendje Amsterdam [reis, hotel, uiteten] op hun kosten, voor jou + iemand naar keuze. *Rijbewijs *MP3Speler [ja, ookal ben je een meisje, ze zijn zoooo handig] |
goeie vraag. kleren, concertkaartje, dingen voor je uitzet :cool:
|
een tarzan.
|
Een paaldanser
|
Gewoon veel geld vragen. :bloos:
|
Citaat:
|
-Geweer
-Een tank |
Kanariesoep. Mèt brokjes! :)
|
Een GeenStijl shirt!
|
Een plaksnor
|
Citaat:
|
Nieuwe kleren? Een ketting, armband, sierraad dingetje. Tsja wat vind je leuk?
|
Citaat:
|
Gewoon geld vragen. :) Kan je zelf altijd nog kijken wat je ermee doet. :)
|
Citaat:
Ontopic: Ga voor wat explosieven en een goeie riem. |
Cd´s, dvd´s, boeken, kleren, eten, sieraden, verzorgingsproducten, enz.
|
Citaat:
(allah akbar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben ook op 5 maart jarig :)
en ik vraag geld.. |
geld:)
|
Ik kreeg van me vader een weekendje Parijs, wilde al heel lang naar het Louvre :)
|
Citaat:
(niet erg netjes, dus niet 'zomaar' op klikken) En dat idee voor die explosieven vind ik uitstekend! |
* Geld
* Rijbewijs (als je dat nog niet hebt) * Weekendje naar een leuke (hoofd)stad ergens in Europa |
Bedankt voor alle reacties!
Ik vond het idee van de mp3 speler wel heel erg gaaf:) Was ik zelf niet opgekomen denk ik! En verder heb ik een boek gevraagd, kleding en een 2-pers. bed maar k denk niet dat ik dat ga krijgen :p |
Kheb laatst met een maat van me pluche handboeien gekocht voor een vriendin, was een enorm succes :p
We hebben wel de rest van de avond aan mekaar vast gezeten :rolleyes: |
Citaat:
|
Dan zit er nog maar 1 ding op: Vraag MIJ! :D
|
Boeken!!:)
(maar ja, dat vind ik leuk:)) |
Citaat:
|
Citaat:
-doosje handgranaten maar ff serieus. Flink veel voor je uitzet lijkt me wel handig of een mooie stapel bioscoopbonnen ofzo. |
Citaat:
|
Een leven.
|
Citaat:
Maar goed, waar woon je? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Cd's
Sieraden Assecoires Bonbons Drank Kledingbon ofzo adresboekje frontje voor je telefoon douchegel |
Ik ben pas jarig geweest, maar als je niet weet wat je wilt hebben kan je toch beter geld vragen, als je het dan weet kan je het er zelf voor kopen..
|
Citaat:
|
Staat niet bij de info ingevuld ;)
|
Citaat:
er mogen natuurlijk nog steeds mensen ontopic reageren... :rolleyes: |
een duikcursus
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |