![]() |
Dead Like Me
Dead Like Me is een leuke serie (y)
Komt vanaf 22 februari op Veronica. Link. Zie ook de Nederlandse Dead Like Me site. Citaat:
|
ik ga zeeeeeeker kijken!!! ben erg benieuwd, heb er veel goede dingen over gehoord :) en wat ik erover weet lijkt me allemaal erg leuk. past wel in mijn straatje zegmaar :p
|
duurt dat programma elke week anderhalve uur?
dan moet ik maar niet gaan kijken, want aan iets verslaafd raken wat tot 23.30 uur duurt op zondagavond is niet goed voor mij :D |
Al gezien :) met dank aan toen nog Pherwilyaiel :P
|
Citaat:
|
Citaat:
De laatste keer dat ik tv keek was eh... honderd jaar geleden? :o |
Als ik er aan denk, ga ik wel even kijken denk ik :)
En dat het anderhalf uur duurt.. de eerste aflevering van nip/tuck duurde ook zo lang, en daarna werd het ook een uur :) |
Citaat:
|
Pilot waarschijnlijk... Maar eh, klinkt leuk, dus ik kijk wel.
|
Citaat:
|
Ga ik zeker kijken :o (y)
|
klinkt leuk! dus, weer een serie die ik moet volgen erbij. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga het zeker volgen, spekkie heeft het er al tijden over :p ;) |
Citaat:
|
Citaat:
:) ik ga het lekker niet volgen! |
Citaat:
Enne, de eerste episode = pilot, duurt anderhalf uur. De afleveringen daarna duren elk zo'n 40 minuten. (net zoals Buffy :p mja, met reclames enzo is dat dus een uur). |
In de gids las ik dat de dialogen Gilmore Girls-achtig waren. Klinkt goed, dus. Alleen als het aanstaande zondag komt, kan ik het niet zien (n)
|
(up)
Vanavond komt het :D (zo ff ter herinnering) Lijkt me echt 'n leuke serie,....en nu heb ik tenminste iets te kijken op Zondag,... |
ben benieuwd, ik kan wel een nieuwe serie gebruiken, tegenwoordig zo weinig leuks op tv..... dus lets hope.
|
kheb zojuist definitief besloten dat ik het niet voor de tweede keer ga kijken.. Maar ik zou het iedereen aanraden! (y)
|
Ik ben nu aan het kijken, en het is nog erg leuk (y)
|
tot nu toe is t vrij grappig
|
pfff wat een hoeveelheid reclame
|
Ik vraag me toch even iets af.
Die ondode, zoals Rube, is dus gewoon zichtbaar voor levende mensen. Maar als hij met iemand praat die onzichtbaar is, zoals George, dan is dat toch raar voor andere mensen? En nu George wel gezien kan worden, en ook al die andere dode mensen die gezien kunnen worden, die kunnen toch gewoon hun familie opzoeken? Of per ongeluk iemand tegenkomen die ze kennen? |
hmmmm ja
ach ja we zien wel |
oooh, ze ziet er anders uit dan..
ziet ze er voor iedereen dan zo uit zoals haar moeder haar zag? |
ja, dat zag je toch op die tv in de etalage?
ik vind die mason trouwens wel hipp |
Citaat:
Maarehm, ik weet niet echt wat ik van die serie moet denken :| Kga het volgende week maar eens kijken denk ik.. |
Citaat:
maar ik vond het wel leuk :) Ik ga volgende week ook wel kijken :) |
ik vind t leuk
maar gilmore girls-achtig? nee |
Het begin was wel leuk, dat ze de hele tijd droog voor haar uit zat te staren met haar discman op, en dat ze later haar familie voorstelde. :D (y)
Later werd het wat minder en ben toen maar iets anders gaan kijken na de zoveelste reclameblok. |
Lijkt me niet leuk...
|
Ik vond het wel grappig, wel leuke humor soms. Het is wel een leuk verhaal alleen het had leuker uitgewerkt kunnen worden, maar in combinatie met die humor is het wel een leuke serie, alleen jammer dat het zo laat komt.
|
ach, van 10 tot 1 vind ik nog wel meevallen
|
Toch snap ik nog iets niet,...
hoe kan ze nou op de slaapkamer van haar zusje zitten?? Ik bedoel die moeder is toch niet blind ofzo, als er zomaar ineens 'n vreemde in haar huis zit? :confused: |
Citaat:
|
nee, op het einde bedoeld ze, neem ik aan?
dat snapte ik ook niet helemaal :confused: maar het was tof (y) ik ga het zeker volgen :) Leuke dialogen en humor enzo :D Mason is idd hip ;) |
Maar op het einde zat ze toch niet in de slaapkamer van haar zusje?
Het eindigde toch met dat trein ongeluk en dat kleine meisje enzo? |
Toen ze samen met die man op de bank zat werd het uitgelegd, je bent onzichtbaar alleen je kunt wel met mensen communiceren, ze kan dus soms onzichtbaar zijn en dan weer zichtbaar.
|
Ik ben in slaap gevallen tijdens het eerste reclameblok :o maar het lijkt me wel leuk (maar inderdaad weer zo'n debiel tijdstip van uitzenden)
|
Citaat:
|
Ik vond het best grappig. Maar of ik het ga volgen weet ik niet, hangt een beetje af van de volgende afleverig. Dit was meer een introductie.
|
Citaat:
|
ja dus?
|
Citaat:
de serie vond ik wel leuk en ga zeker volgende week weer kijken. dat beginstukje was wel geweldig, met haar sollicitatiegesprek :D |
Citaat:
|
Ik vond het echt heel leuk! Het leek me heel lame maar dat was t niet. Mason is schattig! Maar er zitten wel wat foutjes in,
Citaat:
en oja, als die parkeerwachter dat zieltje uit de piano trekt ziet iedereen toch ook dat ze dat doet? maar dan zonder de ziel. :s verder leuk :) ik was bang dat het dus heel suf zou zijn enzo, maar toen ze 'Fuck off!' zei was ik enit meer bang :) |
Citaat:
george is zichtbaar voor iedereen. dat soort dingen als een ziel uit die piano zul je nog wel vaker gaan zien (heb de hele serie gezien), maar die agente die keek gewoon even tussen et puin. Kan ook. Ohja, tis een serie. :p |
ben het vergeten te kijken en op te nemen :mad: :(
downloaden dan maar.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |