![]() |
Wel of niet met dr om blijven gaan?
Stel: een goede vriendin van jou heeft al zo'n half jaar een vriend. Dan komen jullie er op een dag achter dat die vriend een hele tijd geleden heeft gezoend met een andere goede vriendin van jullie.
Wat zouden jullie doen? Denken: wat een kutwijf ik hoef haar niet meer te zien, of: het is iets tussen hun 3en, daar bemoei ik me niet mee, ik blijf nog gewoon met haar omgaan? Vinden jullie dat als je echt bevriend bent met een meisje, en zij doet zoiets, dat je dan toch zo objectief moet zijn om te kunnen zeggen: 'ik bemoei me dr niet mee, ik blijf gewoon met haar omgaan?' Een vriendin van mij zit in zo'n situatie, en iedereen bemoeit zich er mee en is kwaad op haar, vindt haar een slet, dat soort dingen. Van de vriendin van die jongen begrijp ik t absoluut dat ze kwaad is, maar van de rest heb ik toch zoiets: bemoei je dr toch nie mee joh, het zijn jullie zaken toch niet. hier is dus sprake van bijna een hele school die zich er mee bemoeit. |
Die meid was fout, die jongen ook, en daar lees ik weinig tot niets over, mag die jongen dat dan wel bij jullie op school?? Beetje hypocriet......
En verder hij die zonder zonde is, etc..... Gewoon met haar omgaan, ze heeft geen moord gepleegd, en ze is al wel genoeg gestraft. |
Heeft hij met haar gezoent toen het al aan was of toen ze nog niets hadden?
|
Citaat:
ik beschuldig mijn vriendin ook verder nergens van, ze weet dat t stom was, als ze dat zelf weet, vind ik dat genoeg, ik ga t dr echt niet verder onder dr neus wrijven |
Citaat:
|
Nou dan zou ik eerder boos op hem worden dan op haar.. of iig bozer
|
Citaat:
En die vriend zou ik geen blik meer gunnen. |
Ik vind dat zoiets niet mijn probleem is..
Het is niet bepaald netjes dat ze dat heeft gedaan (als die jongen toen al iets met dat andere meisje had tenminste..), maar hetzelfde valt dan te zeggen over die jongen! It's not my bussiness, dus ik zou gewoon met dat meisje om blijven gaan, maar ik zou haar ook wel laten weten dat ik het niet netjes vindt wat ze heeft gedaan en dat ze zoiets bij mij dus niet zou moeten wagen, want dan is het wel end of story.. |
Je kunt partij kiezen maar daar komt alleen maar een hatelijke sfeer van en daar schiet je niks mee op.
Het lijkt me dat die jongen nog het foutst zit en ik hoop dat als het uitgaat de dames weer herenigd worden en fouten kunnen vergeven... Maar hij is de grootste eikel! |
In je eerste alinea vraag je wat je zou doen als je bevriend met de personen in kwestie zou zijn. Vervolgens zeg je dat de halve school zich ermee bemoeit. Nou ja, die halve school is natuurlijk nooit zo goed bevriend met de personen in kwestie. Dus die hebben zich er sowieso niet mee te bemoeien. En idd, waarom vinden ze dat meisje een slet? Zij is toch niet vreemdgegaan? (Dat staat er althans niet). Ik vind het erger van die jongen.
Ik snap heus wel dat het lullig is van haar tegenover haar vriendin, maar zij wilde het tenminste nog eerlijk zeggen. Zij was (lijkt me) op dat moment vrijgezel. Hebben ze het op school dan wel over die jongen? Of gaat hij ongeveer "vrijuit"? |
Ik snap dat die ene vriendin de 'evil'vriendin niet meer mag, maar als jij haar zelf nog wel aardig vind, dan is dat hele gedoe natuurlijk maar een losse actie. Voor jou veranderd ze dan toch niet als persoon? (Buiten dat je mss haar liefdesleven niet goedkeurt).
|
Citaat:
|
Citaat:
Met dat soort mensen ga ik overigens liever niet om. |
Beetje vreemd. Ik zou me er niet over buigen. Ik zou eerder kwaad zijn op die jongen. Die is gewoon vreemdgegaan.
|
Citaat:
Ze was trouwens idd vrijgezel op dat moment. Dr zijn wel dingen in haar liefdesleven die ik afkeur, maar nogmaals, het zijn mijn zaken toch niet. Ik vind haar nog steeds gewoon super aardig, en wat zij met jongens uitvreet, moet zij verder weten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |