![]() |
Google leden
Ja denk je even een leuke vraag te stellen en ja hoor. Nog geen 2 minuten later is er een reactie klaar... En wat staat er? Google!!! Ja okee laten we dit forum sluiten want alles is toch op google te zoeken??? Ik haat deze mensen, je kan vragen net zo goed hier stellen in plaats van gaan op te zoeken bij Google. Want het forum is er ook voor om vragen te stellen. Wie heeft er nog meer een hekel aan zulke mensen?
|
Ik vind ze wel sexy
|
Citaat:
Zo zijn er vragen wier antwoorden berusten op de persoonlijke ervaringswereld van mensen. Deze zijn [over het algemeen] niet op google te vinden en behoren tot de sociale omgang. Er zijn ook theoretische vragen waarop één antwoord mogelijk is, en die zijn [over het algemeen] wel op google te vinden. Voor dit forum zijn die niet van belang, omdat met het geven van het antwoord het topic dicht kan. Dat is niet de bedoeling van een forum. |
Het is een tip, geen aanval.
|
Het gaat er gewoon om dat mensen geen zin hebben om voor jou dingen doen terwijl je dat zelf in 5sec kan doen... :rolleyes:
|
Ik kan me meer ergeren aan mensen die vragen posten
die al duizend keer langs zijn gekomen en/of erg makkelijk via Google te vinden zijn. Zie verder ook de post van Ovidius. |
Op Google is gewoon veel te vinden....
|
laatst was er iemand die niet wist wat een DVD speler was.
dan is het toch verstandiger om zoiets in te typen bij google. |
Ik heb Google als startpagina ingesteld :o
|
Ovidius (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet je dit hier vragen? Gebruik Google gewoon.
|
|
Citaat:
|
Dit zou eerder een topic voor Beleidszaken zijn, als je het noodzakelijk vindt om het daar te vragen, houd ik je niet tegen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |