![]() |
Wat voor muziek maak je zelf?
Ik zit nu vet te kutten op madtracker en cooledit-pro, maak drum'n bass. Vrijdag jam ik, meestal jazz. jullie?
|
Ik maak ook electronica, niet echt in een genre te omvatten. Misschien experimenteel ofzo.
|
Vriend van mij maakt heel veel op fruity loops, vooral dance en veel hip-hop beats, maar hij zou nu een nieuw programma hebben waar veel meer mogelijkheden mee zouden zijn....
Maarre, zet es een linkje neer van je mp3 tjes, wil het wel eens checken ;) |
meshuggah-metal.
op zaterdag. zang. |
metal/emo op zondag, drum
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idm, electro, breaks, dnb, breakcore, tekno, triphop, hip hop
overal waar ik maar zin in heb achter de puter zo op zijn tijd, altijd te lui om wat af te maken. |
Citaat:
! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Madtracker owns, maak drum'n bass en triphop, cooledit-pro heb ik nog niet helemaal door maar je kan er volgens mij echt fucking veel mee...
|
hardcore/emo/punkrock liedjes
voor mijn eigen bands, of voor eventuele bands en beetje een poging tot akkoestische shit met zingen erbij... |
Ik baste vroeger in de schoolband, tegenwoordig niet meer :(
|
|
NSBM in m'n uppie
NSBM met wat volk in het zuiden, gitaar BM met Cultus, drum |
Citaat:
|
Van alles.
|
ik maak kutherrie en m'n band probeert er wanhopig nog iets van te maken....
|
de laatste tijd vooral experimentele muziek, idm, drum 'n bass, electro en ik ben bezig met een soundtrack voor een filmpje van een HKU-student, maar m'n computer is deze week doodgegaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bas bij de slechtste band van nederland. maar ze hebben me nu gevraagd of ik wil drummen, omdat ik meer ritmegevoel schijn te hebben dan de eigenlijke drummer...
Maar we spelen rammelpunk, dus dan maakt het volgens mij niet uit dat we niet kunnen spelen. |
Citaat:
ontopic: wat gebruik iedereen hier om z'n muziek te maken? en voor degene met computers welke software e.d. |
trashmetal ala slayer, met een vleugje Annihilator en Maiden.
|
Citaat:
|
Citaat:
zoek je concurrenten? :D |
tHrash.
|
indierock?
|
gitaarmuziek
|
Citaat:
zijn jullie nog slechter?! |
skatepunk gitaar/vocals
poppunk drum/backing vocals |
Burzum/Darkthrone metal
|
op zaterdag punk, doordeweeks electro, techno of zomerliedjes :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Punkrock met vleugje ska
Rock'nLoll |
ehr
emorockpopcore? |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
arggggh... mijn pillen???!?!? |
Punk/Ska/Reggae met de band...thuis Jazz, Funk en op jamsessies oude rock
oh ja, ik speel bas |
Soms schrijf ik iets met de gitaar en schrijf het op in PowerTab Editor, maar ik werk die stukken nooit uit. Allerlei stijlen, van tweestemmige popmetal tot grindcore en tendere neoklassieke stukjes.
|
dikke vette :mad: Oldschool Hardcore :mad: ,
|
Citaat:
regel ik shows in rotterdam! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |