![]() |
[schets] uitbarsting
de kwaliteit is laag. veel foutjes, maar ja. toch maar gepost en reacties zijn welkom.
http://home.planet.nl/~kazem034/files/explosion.jpg |
best koel!
|
Echt zo floep !
|
Ik heb beter van je gezien. :)
Met name de auto in de lucht en rechtsonder zijn niet overtuigend. Ze doen een beetje te blokkendoos-erig aan. Weinig dynamiek en stroomlijning. Het kereltje linksonder is cool, de wat donkere helemaal rechts lijkt niet te kloppen. Verder is er ook iets goed mis met het perspectief. :) Ter hoogte van het kruispunt kijken we schuin van boven neer op de auto links, terwijl de auto rechts (onder Store) weer doet vermoeden dat we lager aan de grond zitten. Het gat in de grond zelf is overigens wel goed gelukt. Met inkt en kleur zou dat er erg vet uitzien. De straal die eruit komt vind ik dan weer wat minder. Toch vind ik het idee cool, ik denk dat als de fouten eruit zijn het een mooi plaatje kan opleveren. |
Respect man! (y) :D
|
Het ziet er wel vet uit, ondanks de kleine foutjes.
Ik ben benieuwd hoe deze zal worden, als ie wordt uitgewerkt :) |
peperkorrel: ja veel fouten. Je moet dit ook niet echt zien als 1 van mijn tekeningen maar als 1 van mijn schetsen. :) Het perspectief is idd verpest. Het was eerst alleen het gat in de grond en de auto in de lucht maar dat was zo saai dus heb ik snel een achtergrond toegevoegd.
bedankt voor alle reacties :) |
Die ventjes kloppen ook niet helemaal. Maargoed, blijf bezich zijn, waarom verf je ze niet in met photoshop of verf?
|
Heel erg mooi gedaan ook al is het nog een schets. (y)
|
Ik vind hem opzich wel mooi, echt zonde van die kleine foutjes. De auto's zijn vrij blokkig en dat is jammer, ik denk dat het mooier als het wat meer rondere vormen heeft. Ik ben benieuwt naar de uitwerking, lijkt me erg mooi iig :)
|
Als ik niet al andere tekeningen van je had gezien en wist dat je het beter kunt zou ik je de hemel in prijzen, want ik kan zoiets dus NIET tekenen. Magoed, omdat je beter kunt ben ik niet dolenthousiast. En verder staat alle technische commentaar al boven me :)
|
Citaat:
|
Heh, dat hoor je me ook niet ontkennen. :P
|
Ik vind het een goede schets hoor, je kan em nu makkelijk opnieuw tekenen en gelijk de foutjes verbeteren.
|
mijn god dit ownt
|
dit is wel vette shit (y)
|
Dude links onderaan is erg vet gedaan :)
|
Ik ben er helemaal gek van! :P
Enorm mooi gemaakt ! Eerlijk waar ! |
probleem is dat het natuurkundig onwaarschijnlijk is dat de auto "recht omhoog" met de straal mee gaat, als je bij een ontploffing kijkt dan zie je dat er door de druk een uitwaartste bubbel van druk ontstaat, daar zou je qua dynamiek mischien iets mee kunnen.
|
EvilSmiley: hmm, ja deze tekening zou tot zijn recht komen als ie ingekleurd zou worden. Dan zou je de straal duidelijk zien enzo maar ik ben daar niet zo goed in dus laat ik hem maar zo.
Carn : daar heb je wel gelijk in, maar ik ga er verder niks meer aan doen. Ik zal het onthouden voor de volgende keer. rest: bedankt voor jullie commentaar :) |
Heel leuk gedaan :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |