![]() |
Hulp belasting.
Hallo!
Ik had een paar vragen weet iemand een site waaop informatie staat over de belasting- en premiepercentages van 2004??? En weet iemand toevallig hoeveel boxen erzijn en wat er per box geregeld wordt??? En nog 1 vraag wat verstaan we onder inkomen uit werk en woning??? Alvast Bedankt! Anjali. |
niet 2 dezelfde topics openen :nono:
maar over 'niemand kijkt op economische vakken' (n) ik toevallig wel :D maar de belastnigdienst zelf heeft vast het antwoord op al je vragen ;) |
pfff ga naar google en tik in: belastingdienst. Of wat dacht je van belastingdienst.nl?? OMG! :rolleyes:
|
Het is eigenlijk te erg dat ik dit hier ga invullen, maar vooruit: Er zijn in de wet inkomstenbelasting 2001 drie boxen. Box I behandelt het belastbaar inkomen uit werk en woning, box II het belastbaar inkomen uit aanmerkelijk belang en box III het belastbaar inkomen uit sparen en beleggen.
Wat al die boxen inhouden, ik vrees dat ik een paar uur kwijt ben met je dat uit te leggen, aangezien je zelf al geen idee hebt wat inkomen uit werk en woning inhoudt. En aangezien je zelf al niet de site van de belastingdienst kunt vinden. :rolleyes: |
Citaat:
Grrr wat haat ik economie.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |