![]() |
Misselijk worden van 3D-spelletjes
:o
Wie herkent dat? Ik word misselijk van 'gewone' 3D-spellen als Half life, vooral ook doordat het 1st person is. Maar ik word het ook van Legoracers :o En nee, dit hoort niet op Games, want het gaat niet inhoudelijk over spellen. |
Ik speel vrijwel nooit 3D-spelletjes. Of ik er misselijk van
word is voor mij dan ook (nog?) een raadsel. :) |
Misselijk worden nee...Rare epelepsie trekjes als ik te veel spel :o Jah :bloos: das dus niet leuk :bloos: *heeft ze gellukig dan ook maar klein*
*twitch* |
Ik word altijd misselijk van erwtensoep.
|
Kwordt nooit misselijk :S (lichtelijke ticcen en rsi mss :P). Kvond (nu nog steeds eigenlijk) Terminal Velocity altijd gaaf, lekker meebewegen, lekker snel, net een echt vliegtuig :D (maar dan met 15 pixels ipv een stuurknuppel)
En het helpt echt als je in je stoel overhelt, kan de die bocht net wat scherper nemen :o |
Citaat:
|
Ik had vroeger een spel waarmee je in een vliegtuigje rondvloog en ook continu over de kop kon vliegen... Bwugh, na tien minuten rond te hebben gedraaid haalde mijn moeder me achter de pc weg omdat ik helemaal wit was geworden... Maar dat had ik echt alleen bij dat spel...
|
SOPWITH! :)
Da was zo cool, kkon der geen klap van :p, lijdt weer tot frustratie, niet tot misselijkheid geloof ik... |
Ik wordt misselijk van de achtergrondkleur van dit forum. :(
Oej, ik moet echt gaan afkicken. |
Ik word er ook misselijk van. Al dat bloed... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er zit behoorlijk wat bloed in. Jij hebt duidelijk niet de extra levels ontdekt. ;) |
juh, ik word ook zwaar misselijk van die irri spelletjes daarom speel ik niet. Vooral als je mee kijkt als iemand anders aan het spelen is, ben daardoor een x een hele dag koppijn en misselijk van geworden door maar 10 min gegame :s
|
Ik speel ze zelf nooit, maar ik kan het me op zich wel voorstellen.
|
'Vroeger' wel, toen ik net met 1st person shooters begon enzo. Dan had ik 't na een tijdje wel eens gezien. Maar dat went vanzelf, nu heb ik nergens last meer van.
|
Citaat:
|
Ik speel heel vaak games (minsten een paar uur per dag, alhoewel het nu wat aan het minderen is :) ) en ik heb nooit last van misselijkheid of epileptische aanvallen of wat dan ook dat door games veroorzaakt kan worden. (y)
|
Ik krijg soms ook zo'n vreemd gevoel,misselijkheid,draaierig bij first person shooters, . Dan kan ik er op een gegeven moment niet meer tegen. dan stop ik met spelen
Zo irritant vind ik dat niet want ik hou eigenlijk ook niet echt van zulke spellen. Of ik ben dan gewoon te slaperig ofzo, dat zal het dan wel zijn |
Net nog UT04 gespeeld. :o Daar heb ik dat ook wel een beetje. :p
|
Alleen bij half life en bij doom, verder nooit gehad :|
|
Citaat:
|
Ik werd altijd misselijk van Wolf3d. Al dat gedraai tussen die muren door.
En dan maken ze ook nog net zo'n screensaver. |
Nee, geen last van :)
|
Citaat:
|
Ik speel nooit spelletjes.
|
Ik ben inmiddels immuun :o
|
Ik kreeg wel altijd hoofdpijn als ik Doom ging spelen vroeger :s
|
Ik niet.
|
Nee, daar heb ik dan weer geen last van...
|
jij moet Flight Sim 2004 gaan spelen.... mijne is meer dan 20 gig met allemaal Add-on Scenery en nieuwe vliegtuigjes.. echt geweldig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |