![]() |
Kun je een pak melk van twee kanten openen?
Ik wilde vanmiddag een pak openen van de volgens mijn vader verkeerde kant (omdat daar geen hulppijltjes bij stonden), maar volgens mij kun je die dingen net zo goed gewoon aan beide kanten openen en is er geen verschil. Of toch?
|
Kan goed van twee kanten hoor.
|
Ik let daar nooit zo op... En tot nu toe is dat altijd wel
redelijk gegaan geloof ik. ;) |
Dat kan, die kant is identiek.
|
Ik krijg die pakken bijna nooit normaal open. :(
|
Citaat:
|
Omdat anders sommige mensen denken dat ze het pak niet open MOGEN maken? :confused:
|
Citaat:
Wahahahahaha Kwas wel weer eens toe aan een slechte grap |
Je hebt pakken die hebben wat ingedeukte lijntjes, zodat je de flapjes wat beter naar achteren kan duwen, maar het maakt verder ook echt geen zak uit.
|
Ja, dat doe ik altijd als er een pak melk kapot is bij de albert heijn om hem leeg te gieten. :cool:
|
Drink gewoon soja-melk, dan hoef je daar niet over na te denken. ;) :p
|
Hoe gaat zo'n ding open dan? Ik prik er altijd gaten in
|
wij maken hem als ie leeg is altijd helemaal open, dus dan moet je hem van 2 kanten kunnen openen. en dat kan dus.
|
Citaat:
|
Nog nooit geprobeerd, maar t zal vast wel kunnen. Alleen aan de ene kant misschien iets lastiger dan aan de andere kant.
|
Citaat:
|
het lukt langs beide kanten...openbijten, met een schaar of gewoon openscheuren, maar wanneer je het openscheurt moet je niet te hard duwen op het pakje, anders zal je meer melk op de grond vinden dan in je beker...zeg ik uit ervaring :rolleyes:
|
er bovenop springen werkt nog steeds het beste(y)
|
Citaat:
|
*probeert* ja, dat lukt ;)
--> maar onze pakken melk hebben tegenwoordig zo'n kleppie :confused: (zeg maar net als op de aldi - icetea pakken ed :p) |
Het kan volgens mij wel :)
|
Citaat:
Of ik ben gewoon een kneus:D (dat laatste is ook wel erg waarschijnlijk:D) |
Een pak die van 2 kanten open kan. hm..laat ik een voorbeeld nemen, je voorganger heeft de pak al geopent, kom jij d`r, denk natuurlijk dat ie nog dicht zit, jij openmaken, verdorie..de hele bovenkant is open. Zie em dan nog maar eens dicht te krygen.
|
Citaat:
Erop springen werkt idd heel goed. Je kan er ook met een moker op slaan, als in Jiskefet. :P |
gaat het nu over verschillende kanten boven-beneden of links-rechts? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tetrapak, die man is er steenrijk van geworden. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
ja, lol, waarom ook niet. alle nieuwe technieken zijn hier welkom. Maar doe jij het maar alvast, ik doe het later wel eens. beloofd :rolleyes: :rolleyes: |
Alles kan :D;)
|
Citaat:
|
Citaat:
anders stroomt de melk er gewoon uit (ps hij denkt nog dat het boven-beneden opening is) :D |
Kan gewoon met beide.
|
Onmogelijk
|
Ik kan het. Hell, desnoods maak je het aan de onderkant open.
|
Dat kan. Ze zetten het alleen aan één kant erop, omdat er anders van die idioten zijn, die ze aan beide kanten openen.
|
dus.
|
*test* Ja, dat kan. :) (en nu staat hier dus een pak melk die aan 2 kanten open is)
|
Ja dat kan.
|
Citaat:
|
Kan wel maar aan de kant van de pijltjes gaat het makkelijker. (y)
|
Citaat:
|
jah, tiswah
|
Evenzeer als je een steen kunt eten.
|
Lukt prima :)
|
wij hebben geen melk in pakken :o
|
ja, dat kan :)
|
Het kan van 2 kanten maar meestal heeft de kant met de pijltjes iets minder lijm. Handig, zo'n ex-melkverwerker in huis (stiefvader heeft bij melkunie gewerkt) :)
|
De aangewezen kant gaat wel iets makkelijker, maar het kan van beide kanten gewoon :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |