![]() |
Goedkope vliegtickets?
Hoi vakantie experts :)
Ik ben op zoek naar zo goedkoop mogelijk een vliegticket dat me in de buurt van Cadiz (Spanje) brengt. Wat voor organisaties bieden dingen goedkoop aan, enig idee? Het dichtsbijzijnde vliegveld is Jerez de la Frontera maar niet elke maatschappij vliegt daar heen, heb ik het gevoel... iemand tips? Bedankt! :) Tijmen |
Ga gewoon is een beetje zoeken op internet, google ofzow en dan bijv. lowcostairliners intoetsen je vind altijd wel wat.
als er geen nederlandse maatschapijen (goedkoop) heenvliegen dan is vanuit duitsland misschien ook een optie bijv. met air berlin. suc6 |
singapore airlines schijnt wel goede prijs/kwaliteit verhouding te hebben.
|
|
Citaat:
maarre, goedkope tickets.....ik weet niet waar je vandaan wil vliegen, maar easyjet kan goedkoop zijn als je er vroeg bij bent, basiqair, vbird (vliegt vanaf dusseldorf en maastricht en is op het moment echt spotgoedkoop). op hun sites kan je de bestemmingen vinden. verder heb je nog ryanair, jet2 en nog wel meer van die low-budget maatschappijen. denk niet dat het zo moeilijk zou moeten zijn, alleen moet je er op tijd bij zijn....:D ~SKIP~ |
Citaat:
|
|
waar ligt dat in spanje?
kijk iig maar ff op www.basiqair.nl daar heb ik vorig jaar een kale ticket voor ongeveer €20,00 of €30,00 (weet niet meer zeker) van milaan naar amsterdam vandaan gehaald (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |