![]() |
Wat vind jij van je eigen uiterlijk?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar... Het gaat hier ff alleen om het gezicht om t simpel te houden.
|
Vind het wel best zo.
|
Ben er wel tevreden mee, niet altijd maar meestal wel.
|
Kan ermee door, niet echt mooi ofzo.
|
Op zich kan het er wel mee door, maar de jaren beginnen te tellen. Niet dat ik veel rimpels heb of zo, maar die verrekte zwaartekracht begint aan mijn wangen te trekken :s
|
Ik hang een beetje tussen Kan ermee door, niet echt mooi ofzo en ben er wel tevreden mee, heb zo mn goede en slechte dagen in. Heb toch voor tevreden gekozen. :)
|
heb zelf ook maar ff gestemd. Ben voor tevreden gegaan:)
|
Lelijk.
|
Citaat:
|
kan er mee door, niet echt mooi ofzo
met de nadruk op: niet echt mooi.... |
Kan ermee door. Over het algemeen ben ik wel tevreden, maar ineens begin ik puistjes te krijgen. Ben ondertussen al 18 en heb ze echt nooit gehad... best klote..... ben dus niet zo heel blij met m'n gezichtje nu.. :rolleyes:
|
Ben er wel tevreden mee, heb zo mn goede en slechte dagen.
Vind mezelf niet echt lelijk, maar ook niet super knap ofzo. |
Ben er wel tevreden mee, heb zo m'n goede en slechte dagen :o (y)
|
Kan ermee door, niet echt mooi ofzo.
Dat past het beste bij me, zelf zou ik het iets negatiever omschrijven. |
Dat wisselt. Er zijn van die dagen dat ik al chagrijnig word
als ik al aan de spiegel dénk, maar d'r zijn ook van die dagen waarop ik best tevreden ben met mezelf ed. Ik heb maar op "Kan ermee door, niet echt mooi ofzo." gestemd, aangezien die dagen dat ik er niet/minder tevreden mee ben op dit moment wat meer voorkomen dan die andere. |
|
kan ermee door :) meestal wel mooi
|
Tuurlijk zijn er wel wat dingen die beter anders hadden gekunt maar ik accepteer hoe ik ben en het kon veeeeeel slechter :D
|
|
Kan er mee door, niet echt mooi of zo.
Dat was diegene die het meest bij me paste, maar meestal vind ik mezelf eigenlijk lelijk. Allen 's avonds denk ik af en toe dat het wel meevalt! :D |
uitgesproken lelijk, ben er absoluut niet blij mee
|
Ik vindt mezelf vrij standaard, ben alleen niet zo blij met me huid (als we over het gezicht hebben) (te droog etc.). Ben wel blij met me ogen :) .
ik dus gekozen voor: Kan er mee door, niet echt mooi of zo. |
Citaat:
|
uitgesproken lelijk, ben er absoluut niet blij mee.
|
Citaat:
|
Ben er wel tevreden mee over het algemeen.. soms kijk ik in de spiegel en denk ik: juck. Maar meestal valt het wel mee :)
|
Ben er wel tevreden mee, heb zo mn goede en slechte dagen
|
Als ik in de spiegel kijk denk ik vaak: Damn, Brad Pitt, it must suck to be you. En vervolgens trek ik mezelf af op mijn eigen spiegelbeeld. :D
|
eigenlijk tussen die 2 ondersten in :o
|
Mwah het kan ermee door. Het verschilt per dag... Soms denk ik van 'gatver' en soms denk 'mwah best wel aardig'.
|
Ben er wel tevreden mee, heb zo mn goede en slechte dagen :) .
|
Combi van de onderste twee.
|
uitgespoken lelijk, ben er echt niet blij mee
|
kan er mee door, niet echt mooi ofzo
|
Goede en slechte dagen.
|
hm vreemd dat er bijna alleen dames reageren. Zijn de heren zo onzeker over hun uiterlijk?
|
|
Ben er wel tevreden mee..
Maar er is nog 1 iets dat ik echt wil veranderen en dan kan ik zeggen dat ik echt tevreden ben. :) Hoop ik. :p |
Ik ben best wel tevreden met mezelf, ik zou alleen wel wat minder steil haar willen hebben en verder vind ik mezelf soms wat te dik. Maar op andere dagen vind ik dat juist een voordeel.
|
Kut.
|
Prima, wat heb ik eraan om mezelf lelijk te vinden?
Ik ben wel tevreden met mezelf. |
|
Citaat:
|
eigenlijk ben ik best een lekker geil tijgertje.
|
Citaat:
|
Ik vind het wel best zo, maar af en toe heb ik wel zoiets van: he gadverrederrie. Het enige nadeel van mij gezicht is dat ik zo jong lijk! Ik ben 17 en zie eruit als iemand van 14.
Doordat ik blond haar en lichte ogen heb, is donkere make-up ook zo funest. Ik lijk er wel ouder door, maar het staat niet zo super. |
niet zo heel erg veel forummers die zichzelf lekker vinden :nono:
|
Af en toe mn goede en mn slechte dagen. Maar ben wel tevreden met mezelf. :)
|
Ik ben er redelijk tevreden mee, heb zo mn goede en slechte dagen.
|
Kan ermee door, niet echt mooi ofzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |