![]() |
the life of david gale
wie heeft hem gezien, wat vond je ervan??
ik heb m gisteravond gezien, en ik vond hem zeker heel goed. het vreemde is dat datgene wat in de laatste minuut van de film gebeurde, een beetje een verzwakkende werking heeft op de film, naar mijn idee. hopelijk zijn er hier nog veeeel meer mensen die hem hebben gezien, kan namelijk niet alles al gaan verklappen :P |
goede film ja
|
Werd een beetje misselijk aan het einde :s
|
Die laatste minuut maakt m juist anders en veel sterker dan alle films in dat genre...
|
Wat een voorspelbare kutfilm...
Na een kwart van de film had ik al bedacht dat het zo zou verlopen... beetje jammer... Dit was gewoon rechtoe, recht aan. Kate Winslet acteerde superslecht en Kevin Spacey speelde ook vrij slap voor zijn doen. |
Citaat:
|
Geweldig! En onvoorspelbaar!
|
ja, fantastisch! lekkere meid ook, die studente
|
Walgelijke film. Om Roger Ebert te quoten:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond em geweldig, heb em vorig jaar met school gezien (y)
|
Citaat:
Spoiler
|
Zoals DiGiTracker al zei, hij was erg voorspelbaar. Had ook al vrij snel door wat er aan de hand was en idd, zoals anonymous John in de spoiler zegt, het verhaal klopt gewoon eigenlijk niet. Ik vond het een beetje jammer dus.
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Edit: ^^^ mee eens met legatus
Citaat:
Spoiler
Citaat:
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
Citaat:
Spoiler
Dat heb je inderdaad niet gezegd, my fault :o PS pas je bericht even aan want je hebt mijn spoiler nu voor iedereen zichtbaar gemaakt. |
Citaat:
Spoiler
Citaat:
Spoiler
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat er iets toe doet in dit geval maar goed :o De film gaat immers over anti-doodstraf niet over anti-celstraf. |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Hoe dan ook ik vond het een goede film :p :cool:
|
Ik heb hem al lang geleden gezien.. toen was er volgens mij ook een topic over deze film maar die gaan we nu niet zoeken ;)
Ik vond het een (y) film, alleen zoals jij zegt hadden ze dat laatste er echt uit moeten laten. Dat is zo'n anti-climax! |
op zich vond ik het wel een aardige film, de boodschap die ze over probeerden te brengen was goed, alleen vond ik de manier waarop ze het verfilmden enigszins zwak, maakte niet veel indruk op me. bovendien erg doorzichtig. halverwege de film was al vrij duidelijk hoe het geheel in elkaar zat.
ik had veel goeds over deze film gehoord en het verhaal sprak me ook wel aan, maar toen ik m uiteindelijk zag vond ik m lang niet zo indrukwekkend als het verhaal mij deed vermoeden. beetje jammer, zeker omdat het mijns inziens een belangrijk onderwerp is, dat voor mijn gevoel nu een beetje afgezwakt overkwam. |
Superfilm, de hele stelling waar de film ook om draait heeft me nadertijd nog enige tijd bezig gehouden en als een film dat doet vind ik het goed(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |