![]() |
Precies mijn gevoelens voorwoord:
~~~~~~~~
k had laatst hier een topic gepost over mn vriend die twijfels had...en weer spijt had....hij stond toen de volgende dag bij me op de stoep met een roos en zn verhaal...spijt...we hebben er toen goe dover gesproken en t was weer goed....hij is echter donderdag weer begonnen en toen veel gemener en toen heb k er n einde aan gemaakt. Mn zus kwam toen emt dit nummer en t klopt gewoon..... ~~~~~~~~~~ Ik weet niet hoe of wat er met jou is gebeurd Maar je hoort niet meer bij mij Iedere dag begin je weer met dat gezeur Je bent veel liever vrij Je hebt het vaak genoeg gezegd De deur staat open, jij mag weg Dus laat maar los Ga maar vliegen nu het kan Leef je eigen leven En geniet er lekker van Laat maar los Je bent nog veel teveel van plan En ik vlieg niet met je mee Dus laat maar los Ik kan niet begrijpen dat ik het niet heb gezien Dat je zo anders bent Het zou kunnen zijn dat ik het niet wilde, misschien Maar ik heb het nooit herkend Ik zal niet in je weg gaan staan De deur staat open, jij kunt gaan Laat maar los Ga maar vliegen nu het kan Leef je eigen leven En geniet er lekker van Laat maar los Je bent nog veel teveel van plan En ik vlieg niet met je mee Dus maak je hart weer vrij Maar krijg vooral geen spijt Want eenmaal weg bij mij Is voor altijd voorbij Dus laat maar los Ga maar vliegen nu het kan Leef je eigen leven En geniet er lekker van Laat maar los Je bent nog veel teveel van plan En ik vlieg niet met je mee Dus laat maar los Laat maar los Dus laat maar los Ga maar vliegen nu het kan Maar ik vlieg niet met je mee Dus laat maar los Welk nummer verwoordt jouw gevoelens voor 'hem of haar' of jullie relatie? |
Hey!
Sorry voor je.. :| Maar het is een mooi nummer!! Marco Borsato toch?? |
heb er nog een gevonden van mn favo nl artiest marco..die zegt het NOG beter eigenlijk..:
~~~~~~~~~ Marco Borsato met het nummer Dit Heb Ik Niet Verdiend Ik dacht dat ik je kon vertouwen Ik dacht vooral alleen aan jou Aan echte liefde moet je bouwen Dus wat maak jij me nou Je loopt zo maar weg Zo maar weg zonder te knokken Nou, als je denkt dat je kunt vluchten Zeg ik je Vluchten helpt niet meer Je hebt van jezelf het meest te duchten Keer op keer Je loopt zo maar weg Zo maar weer weg Als het te moeilijk wordt ben jij Alweer vertrokken Dit heb ik niet verdiend Dit heb ik niet verdiend Nee, dit kun je echt niet maken Dit heb ik niet verdiend Dit heb ik niet verdiend Nee, dit kun je echt niet maken Je zult toch een keer moeten kiezen Niet voor de makkelijkste weg Het gaat niet om winnen of verliezen Maar om wat je hart je zegt Dus ga maar weg Ga maar weer weg Als het te moeilijk wordt Ben jij alweer vertokken Dit heb ik niet verdiend Dit heb ik niet verdiend Nee, dit kun je echt niet maken Dit heb ik niet verdiend Dit heb ik niet verdiend Nee, dit kun je echt niet maken Dit heb ik niet verdiend Dit heb ik niet verdiend Natuurlijk is er steeds een nieuw begin En je vindt altijd iemand anders Maar als je gaat Hoef ik je niet meer terug te zien Dan weet ik zeker Dat jij me niet verdiend Dit heb ik niet verdiend Dit heb ik niet verdiend Nee, dit kun je echt niet maken Dit heb ik niet verdiend Dit heb ik niet verdiend Nee, dit kun je echt niet maken Dit heb ik niet verdiend Dit heb ik niet verdiend Nee, nee, nee, nee Dit heb ik niet verdiend Dit heb ik niet verdiend Nee, dit kun je echt niet maken |
Rot voor je..
Ik kan niet kiezen tussen: Stacie Orrico - Stuck Westlife - I wanna grow old with you Marco Borsato - Hoe zou het zijn Marco Borsato - Waarom nou jij? Dus noem ik ze allevier maar. |
Het volgende liedje verwoord mijn gevoelens precies (sommige situaties zijn zelfs precies hetzelfde!), alleen gaat het hier niet om m'n vriend, maar om 2 personen die me erg dierbaar zijn.
Volumia! - Afscheid Altijd bij elkaar, m'n armen om je heen M'n allergrootste liefde, dat wist ik echt meteen De allerlaatste weken, de dagen gingen snel Dichtbij komt het afscheid, moeilijk wordt het wel Zeg dat je niet hoeft te gaan schat Dat je aan mij echt genoeg had Zeg dat je niet hoeft te gaan schat Ga schat, want je moet, ik weet je moet Als het even kon dan, bleef ik nog een nacht bij jou Als het even kon dan, bleef ik nog een nacht bij jou Dan zou ik zeggen, dat ik op je wacht En dat de toekomst naar ons lacht Dan zou ik zeggen voor de zoveelste keer Ik wil geen ander nooit meer De koffers staan al buiten, de achterklep slaat dicht Een laatste lange kus in het vroege ochtendlicht Je kijkt me liefjes aan en pakt me stevig beet Ik fluister in je oor, dat ik je niet vergeet Zeg dat je niet hoeft te gaan schat Dat je aan mij echt genoeg had Zeg dat je niet hoeft te gaan schat Ga schat, want je moet, ik weet je moet Als het even kon dan, bleef ik nog een nacht bij jou Als het even kon dan, bleef ik nog een nacht bij jou Dan zou ik zeggen, dat ik op je wacht En dat de toekomst naar ons lacht Dan zou ik zeggen voor de zoveelste keer Ik wil geen ander nooit meer Nooit meer zal ik voelen, wat ik voel voor jou Ik hoop dat ik kan leven zonder jou Kom ga nu maar, veeg je tranen weg En onthou heel goed, dat ik van je hou, van je hou Nee, nee, nee, je hoeft niet te gaan schat, nee Nee, nee, nee, je hoeft niet te gaan schat, nee |
Nou het verwoord het niet, maar de muziek past een beetje bij hoe ik me voel ofzo.. Een beetje onrustig, kriebelig en toch erg happy... :)
Royksopp - Eple ;) gewoon geinig muziekje.. mijn gevoel gaat echt op hetzelfde 'ritme' als dat liedje.. maf.. |
To really love a woman
To understand her - you gotta know her deep inside Hear every thought - see every dream N' give her wings when she wants to fly Then when you find yourself lyin' helpless in her arms Ya know ya really love a woman When you love a woman you tell her that she's really wanted When you love a woman you tell her that she's the one Cuz she needs somebody to tell her that it's gonna last forever So tell me have you ever really - really really ever loved a woman? To really love a woman Let her hold you - til ya know how she needs to be touched You've gotta breathe her - really taste her Til you can feel her in your blood N' when you can see your unborn children in her eyes Ya know ya really love a woman **************************************************** De blik in haar ogen verandert de kleur van mijn dag, 't is niet te geloven, van zwart als ze boos is en blauwer dan blauw als ze lacht De zon hangt voortdurend verliefd om haar heen, De maan laat haar nooit een seconde alleen... Een woord van haar lippen dat telkens weer wonderen doet, Het is niet te voorspellen, soms klinkt ze als onweer en soms als een zonnig seizoen Maar hoe hard het ook vriest ze is zo weer ontdooit, Zolang ze bij mij is verveel ik me nooit (Refrein): Want zij, Zij is de zon en de maan voor mij Zij heeft het beste van allebei Zo misterieus en zo warm tegelijk en ze doet iets met mij ze is vrij, Vrij om te gaan maar ze blijft bij mij Zij is de eb en de vloed erbij Ze is onweerstaanbaar ze zegt me gewoon wat ze vindt Een vrouw en een kind Ze is wind en windstilte En zij...zij hoort bij mij En zij Opent de wereld voor mij Zij is de zon op mn huid en de regen Wind mee en wind tegen Zij zit in alles voor mij Ze maakt me blij Zij houdt me vast, maakt me vrij Zij is er altijd ja zij maakt mn deel Van haar grote geheel Zij is de betere helft van mij... Zij... nananana nanananana (4x)v (Refrein): Want zij, Zij is de zon en de maan voor mij Zij heeft het beste van allebei Zo misterieus en zo warm tegelijk en ze doet iets met mij ze is vrij, Vrij om te gaan maar ze blijft bij mij Zij is de eb en de vloed erbij Ze is onweerstaanbaar ze zegt me gewoon wat ze vindt Een vrouw en een kind Ze is wind en windstilte En zij...zij hoort bij mij |
@ Ace*Dusty => Zo'n mooi nummer, Bryan Adams :o
Ik kan eigenlijk alleen een nummer bedenken dat erg van toepassing is op m'n ex... even een stukje posten :) He's a man so full of style and grace Any woman being impressed Takes a smile and paints it on your face Makes you feel like you've been blessed Promises things so special Seems to come right from a song Soon as you begin to feel secure Turn around and he is gone Packing his bags, gotta go, gotta go Packing his bags, gotta go He's a Samsonite Man Maybe he is just a rollin stone Wandering from here to there Searching for a place to call his home Wonder if he even cares So many years of heartache and pain That's all you seem to know him for Is it you, or is it he to blame? Whenever he walks out your door Packing his bags, gotta go, gotta go Packing his bags, gotta go He's a Samsonite Man Where you're always running to, away from me? |
Ik heb er nog even over nagedacht en ik weet er ook een voor m'n vriend trouwens :o
There are so many things that I'd like to say, but let me start by simply saying: I thank you Darling just because I used to love someone that I didn't like I used to think relationships were a lot of stress I used to think that pain was a part of happiness Now all that's changed, since you've come my way And I don't want us to become another 'used to be' 'Cause it would only be another waste of time another memory, a part of history I can't forget 'cause it keeps haunting me Now that you're here is with every thing clear that I don't ever have to have this worry again |
Acda en de Munnik --> Het regent zonnestralen
Zo'n geniaal nummer he (y) Op een terras ergens in Frankrijk in de zon Zit een man die het tot gisteren nooit won Maar zijn auto vloog hier vlakbij uit de bocht Zonder hem, zonder Herman, Want die had 'em net verkocht Herman in de zon op een terras Leest in 't AD dat 'ie niet meer in leven was Zijn auto was volledig afgebrand En die man die hem gekocht had, Stond onder zijn naam in de krant [CHORUS]: O, o, o, Even rustig ademhalen O, o, o, Lijkt of het regent als altijd Maar het regent, en het regent zonnestralen Een week geleden, in een park in Amsterdam Had 'ie z'n leven overzien en schrok zich lam Hij was een man wiens leven nu al was bepaald En van al zijn jongensdromen Was alleen het oud worden gehaald [CHORUS] Op een bankje in het park kwam het besluit Noem het dapper, noem het vluchten maar ik knijp er tussenuit Nu een week geleden en hier zat 'ie dan maar weer Met meer vrijheid dan hem lief was en nou wist 'ie het niet meer Herman leest wel honderd keer de krant 't staat er echt, pagina tien, zwartomrand Hield 'ie vroeger al zijn meningen En al zijn dromen stil Nu was 'ie niks niet niemand nergens meer Kan dus gaan waar 'ie maar wil Herman rekent af en staat dan op Hij heeft eindelijk de wind weer in z'n kop 'Ik heb een tweede kans gekregen En da's meer dan ik verdien Maar als dit het is dit het , als dit het is dit het, als dit het is dit het, En we zullen het wel zien' |
Het verwoord absoluut niet mijn gevoel, echt niet, ik ben juist heel gelukkig met mijn relatie. Maar ik denk wel dat het voor de TS klopt.
Citaat:
|
zitten inderdaad kloppende dingen in..... :o
|
Deze is ook zoooo toepasselijk:
At first I was afraid I was petrified I kept thinking I could never live without you By my side But then I spent so many nights Just thinking how you've done me wrong I grew strong I learned how to get along And so you're back From outer space I just walked in to find you Here without that look upon your face I should have changed that stupid look I would have made you leave your key If I had known for just one second You'd be back to bother me Well now go, Walk out the door Just turn around Now, you're not welcome anymore Weren't you the one Who tried to break me with desire? Did you think I'd crumble? Did you think I'd lay down and die? Oh not I, I will survive Yeah As Long as I know how to love, I know I'll be alive I've got all my life to live I've got all my love to give I will survive, I will survive Yeah, yeah It took all the strength I had Just not to fall apart I'm trying hard to mend the pieces Of my broken heart And I spent oh so many nights Just feeling sorry for myself I used to cry, But now I hold my head up high And you see me With somebody new I'm not that stupid little person Still in love with you And so you thought you'd just drop by And you expect me to be free But now I'm saving all my lovin' For someone whose lovin' me Well now go, Walk out the door Just turn around Now, you're not welcome anymore Weren't you the one Who tried to break me with desire? Did you think I'd crumple? Did you think I'd lay down and die? Oh not I, I will survive Yeah As long as I know how to love, I know I'll be alive I've got all my life to live I've got all my love to give I will survive, I will survive Yeah, yeah Oh no |
Acda & De Munnik
Als je bij me weggaat Ik ken je nu een dag of twee Wil je nu al nooit meer missen Besef ineens dat het nu beginnen gaat En ik vraag me stiekem af Wat ik zou doen als jij zou sterven Of een ander vindt of mij gewoon verlaat En op slag ben ik jaloers En denk aan vreselijke dingen Die nu komen gaan omdat ik zo van je hou Waarom kan ik niet gewoon hier zijn Zonder te verdwalen Waarom kan ik niet gewoon hier zijn bij jou En dan kan ik het niet laten Met geen leger te bedwingen Stap ik zachtjes uit het bed en pak een bier En terwijl ik naar je kijk Hoe jij in ons bed ligt te slapen Schrijf ik huilend die twee regels op papier Als je bij me weggaat Mag ik dan met je mee? |
(ik heb er even wat refreintjes uitgehaald
You smile at my answer, You've given me the chance, To be held and understood. You leave me laughing without crying, There's no use denying, For many times I've tried, Love has never felt as good. Be it downtown or way up in the air, When your heart's pounding, You know that I'm aware. You make it easy to watch the world with love, You make it easy to let the past be done, You make it easy. How'd you do it ? How'd you find me ? How did I find you ? How can this be true ? To be held and understood. Keep it coming - no one's running The lesson I'm learning 'Cause blessings are deserved By the trust that always could |
"voorwoord" :P
Velvet Acid Christ - Fun With Knives Listen to reason. In the back room where I started, from the beginning to the end what do you want? do you pretend? Right through the fucking mirror, right through the fucking wall. Right through the fucking mirror, right through the fucking wall. Look into my eyes i hope you die. Crushed into a million pieces. Chop you up and put you in the garbage disposal. Rip your head off and crush your neck with a fucking 10 inch knife. Punch a fucking bullet right through your brain, right into the part of insanity, insanity. Right down in the middle of your forehead with a razor blade, on your cheek to make you pretty,make you bleed. Right through the beginning through the mirror riding it backwards in the back room. Don't you understand? I'll chop you up into a million pieces. I hope you fucking die. I hope you fucking die. Well I hope you fucking die. Well I hope you fucking die. Right through passivist, passivist, Right through the passivist. Through history into your brain we walk backwards. Understand religion is the only card you play in your hands. I'll pull a knife. I'll cut your neck. I'll chop your head off. I'll break your legs. I'll chop your legs off and put you in the freezer. Watch you freeze freeze freeze. Fucking die. Fucking die. Fucking die. Fucking die. Watch your room through your head in the room where you are bleeding,from a circle, I'll clean your body parts with a fucking vacuum cleaner. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |