![]() |
hoe lang kun je zonder het forum?
mmmm zijn jullie wel of niet verslaafd aan het foruM?
hoe lang zou je het volhouden om niet te forummen, denk je? ik ben niet verslaafd, maar ga zeker wel elke dag even kijken wat voor nieuwe topics er zijn, en dan wat posten. als het moet denk ik dat ik mijn forumbezoek kan reduceren tot ehm 1 x in de week wat jullie? |
Ik zit elke dag erop, maar ik denk dat ik wel een paar dagen zonder het forum kan. :|
|
Eens denken. Nou ik slaap gemiddeld acht uur per nacht...
|
Ik zou er wel altijd zonder kunnen hoor... er is een periode geweest dat ik soms alleen maar 1 keer in de week forumde, maar de laatste tijd doe ik het weer elke dag. Maar als het weg zou zijn zou ik het niet missen hoor...
|
Ben wel verslaafd ja, maar een storing van een paar dagen overleef ik ook wel.
|
Ik heb er niet zo'n problemen mee als ik niet kan forummen. Als ik geen internet heb dan ben ik niet zo dat ik per se wil forummen. Maar ik kom hier elke dag omdat ik het leuk vind.
|
Ik kan best zonder, maar dan ga ik me wel afvragen wat ik allemaal mis. :bloos:
|
Citaat:
|
Paar daagjes wel, maar dan ga ik wel mijn favoriete subfora onderspammen als ik terug ben :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mmmz jullie willen dus op de hoogte blijven van wat er speelt op het foruMM? :P
|
Ik kan je vertellen dat je echt afkickt gedurende de periode dat je er niet op zit. Dus wat het antwoord op de vraag betreft: altijd, als het moet.
Het was bijna zover een aantal dagen geleden.. tot ik uit nieuwsgierigheid weer ging kijken en de verslaving ogenblikkelijk terug was. :o |
Ik merkte al op dat Dminor er een tijdje niet was. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien zijn forumpleisters een ideetje? :P of forumpunctuur
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben niet verslaafd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
uhhhh maximaal 36 uur :)
|
Zolang ik dat nodig acht.
|
Geen idee, ik heb tegenwoordig weinig dagen dat ik niet forum :o Misschien moet ik het maar eens uitproberen ofzo :p
|
Na een paar dagen zonder het forum vraag ik me idd af wat
ik allemaal "mis" ed idd.. Ik ben wel wisselend heel erg veel/vrij weinig op het forum, vooral als ik het erg druk heb met andere dingen ed... En soms ben ik ook wel een beetje "forummoe". :o Offtopic: @Wawl: je bent weer terug in de ontkenningsfase? :eek: (y) |
Citaat:
|
Je kan beter vragen: Hoelang kan het forum zonder mij?
|
Ik kan wel zonder, maar liever niet :p
|
Geen idee eigenlijk, heb ook niet echt zin om het te proberen. Als ik minder zou forummen denk ik dat ik meer tv zou kijken ofzo, dus dan weet ik niet wat ik liever heb.. Het forum kun je zelf nog een beetje opleuken met wat bekenden, aan de crap op de tv is niks meer te doen.
|
Ik ben niet verslaafd, alleen vind sommige discussies wel interessant om te volgen.
|
Aangezien ik niet zoveel te doen heb, kijk ik best vaak op het forum. Maar ik kan wel zonder, ben niet verslaafd ofzo. De grootste reden dat ik hier kom is toch verveling. :o
|
Citaat:
|
1 dag :( (n)
|
Ik ben niet zo heel erg verslaafd, dus zal best wel een tijdje zonder kunnen.. maar dat lijkt me wel erg saai.
|
Woei, mijn post is populair. :D
|
meest gequote forummer van de dag: WAWL
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 maand
|
lang... ik heb een keer 3 maanden niet gepost ofzo, als je ook kijkt naar mijn gemiddelde, das flink gedaalt terwijl ik nu elke dag redelijk wat achter laat :D
|
Citaat:
|
Heb het laatst es 3 dagen ofzo volgehouden...
|
Dacht tot twee maanden geleden nog dat ik het niet één dag kon volhouden en heb het net zo'n maand volgehouden (had te maken met examens en stage enzo) en ohja heb het ooit onder een andere naam eens een jaar volgehouden :D .
|
ik was heir donderdagavond voor t laatst heel even
en ik kon niet wachten tot ik vandaag eindelijk weer kon |
zonder het forum kan ik behoorlijk lang
zonder de mensen op het forum niet :p |
Een paar dagen..... :(
1 eigenlijk.... |
Als het moet, altijd..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |