![]() |
Turkije of Finland?
Ej, ik moeten kiezen waar we heen gaan op vakantie.
Turkije of Finland. Turkije lijkt me geweldig door het klimaat en de stranden. De cultuur lijkt me ook erg mooi. Maar Finland lijkt me ook heel mooi. De bossen, de meren, de zon die soms 24uur blijft. In Lapland krijgen we dan een huisje midden in het bos, Elanden in de buurt. Ik droom al zolang ik me kan herrinneren om naar Canada te gaan, dus dat is een beetje Finland. Wat lijkt jullie leuker? Groetjes Redhair |
Persoonlijk houd ik niet van massatoerisme, dat zal zeker wel het geval zijn in Turkije. Massaal op elkaar gepropt op die stranden, in elk geval niks voor mij.
|
Finland, want Turkije is aardig, maar niet veel anders dan de andere mediterrane landen.
|
Finland, absoluut. Van wat ik gezien en gehoord heb, lijkt het
me heel erg leuk om daar heen te gaan... En volgens mij is het ook een heel mooi land. :) (y) |
Citaat:
ik weet het niet, kan niet kiezen. wil sowieso nog een keer naar istanbul, maar finland lijkt me ook erg kewl... |
Finland lijkt me erg vet.
|
ligt er aan waar je in finland/turkije heen gaat...
|
mij lijkt Turkije leuker, omdat ik daar al eens ben geweest :p Finland lijkt me saaier
|
Finland lijkt me echt cool!
|
Ik ben er allebei nog nooit geweest, en ik wil er allebei nog graag naar toe..
Ik denk dat ik Finland zou kiezen :) |
Ja, die massatoerisme in turkije lijkt me ook niks en me broer heeft daar ook een hekel aan. Goed, ik ga voor finland. Wel iets duurder, maar mn moeder vind dat ook mooi. Hopen dat me broer het wil...Finland...wow.... :D
|
tja moelijke keus....
mmm finland lijkt me prachtig, turkije door de massa wat minder. maar ik ben nou eenmaal één met de middelandse zee, dus zou ik toch voor turkije gaan ;) |
Citaat:
En ook wanneer...in de zomer zou ik niet in Turkije willen zitten, over het algemeen veel te heet. En ik houd van Scandinavië...dus ja... (Maar over Turkije kan ik verder weinig zeggen, ben er nog nooit geweest.) |
Ik ben afgelopen zomer in Finland geweest en ook in 2001. Het is echt een heel erg mooi land. 's Nachts is het maar een paar uur schemerig, dus je hebt lekker lange dagen. En ook de mensen zijn aardig.
|
finland is hippp
sneeuw is leuk maarja dat heb je niet in de zomer en finland als vakantieland weet ik eigenlijk.. zal wel heel anders zijn.. maar ga er toch maar heen turkije is niet hipp |
Citaat:
|
Finland! finland lijkt me mooi.. van turkije heb ik meer negateive verhalen gehoord dan positieve...
|
Ik zou echt naar Finland gaan als ik jou was. Ik ben er zelf ook geweest, en het is daar super mooi, en absoluut niet saai. Het verschil tussen Finland en Turkije is groot, om maar een voorbeeld te geven: de bevolking. In Turkije word je bijna aangerand als je langs een markt loopt, in Finland laten de mensen je met rust, maar zijn aan de andere kant tenminste wél behulpzaam als je ze wat vraagt (ze spreken bijna allemaal Engels, in Turkije niet echt). Qua aantal toeristen, natuur, cultuur, comfort (want Finland is 10 x schoner) en mensvriendelijkheid zou ik voor Finland gaan!
|
Finland :o
maar Turkije kan ook mooi zijn, wat rondreizen daar -> Istanbul, paar dagen strand, Troye, paar dagen strand, Cappadocië, nog een paar dagen uitrusten aan het strand, en weer terug naar huis |
Finland (y)
Ben ook nog nooit in Turkije geweest, wel in Finland (Pori). |
Finland!!!!!!!!
(kan me niet voorstellen dat je daarover twijfelt) |
ik zou denk k ook wel kiezen voor finland.
aangezien k al in turkije ben geweest. niet dat het daar niet mooi is, het is daar geweldig (vooral in de niet-toeristische gebieden, maar ook istanbul...wat ook lang niet helemaal toeristisch is, aangezien het zo enorm groot is). k denk dat ik voor de natuur naar finland zou gaan, maar voor de cultuur/sociaal gebeuren naar turkije... |
Ik zou zeker weten voor Finland kiezen, omdat ik daar gewoon heel graag nog eens heen wil. Het lijkt me zo'n mooi land dus ik zou dat doen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |