![]() |
[tekening] of iets wat er op lijkt
http://upload.petuhr.nl/upload/55646982.jpg
Hier een tekeningetje van mij, denk zo'n 2 uur werk. zoals te zien heb ik wat moeite met de handen en gezicht. heeft iemand tips? |
ik vind dit helemaal nix..
tip: blijven oefenen |
Het is een tekening, maar ik vind hem erg simpel. Ik snap de 'betekenis' er van niet en het gezicht en de handen kloppen inderdaad niet. Ik heb geen tips, gewoon telkens overnieuw proberen en weer gummen als je niet tevreden bent. :) Ik vind het ook niet echt iets..
|
te statisch.
|
Ut heeft wel wat
Genoeg blijfen oefenen, dan kom je d'r wel dit is iig NIET slecht, d'r zit wel wat grappigs in :D |
Ik vind 'm heel erg leuk gemaakt!
En nee, hij is niet Te simpel. Maar ik vind 'm mooi :) |
Het heeft wel iets, maar ik vind haar te stijfjes.
Kijk goed naar plaatjes en/of andere tekeningen en blijf oefenen :) (y) |
'denk zo'n 2 uur werk.'
dit meen je niet hahahahaha. Ieder ontwikkeld mens kan dit binne circa... 1 a 2 min. |
Citaat:
|
Het zuigt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat je beter kan, je zou iets moeten doen met schaduwen enz.
|
Citaat:
|
de tekening is idd wat statisch, misschien dat met wat schaduw hij wat meer 'tot leven' komt. Ik zal er wat mee oefenen.
Opzich is dit de tweede tekening die ik maak sinds.... tekenen op de HAVO (3jaar geleden) dus ik vond hem nog best redelijk. |
oefening baart kunst.
laat over een tijdje nog eens wat zien :) |
2 uur, muwhaha, als ik daar 2 uur over zou doen, dan zou ik gewoon nooit meer tekenen, nee het talent heb je niet
-te statisch -niet kloppend -saai -plat etc |
je hebt nogal veel gegumd aan de handen en het hoofd, voor zover ik kan zien. ik zou eerst een draadpoppetje tekenen (tutorials genoeg over dat), en dan pas "uitwerken" probeer het poppetje onder een hoek te tekenen, en anders van voor, dat lijkt minder statisch :)
|
Je weet wel hoe het moet opzich, maar gewoon nog doorblijven tekenen.
|
Ik vind em erg lelijk!
Als het lukt zal ik mijn mooiste tekening wel ff uploaden. |
Citaat:
|
Hmm... ja, het zier er nu nog echt niet uit.. je drukt veel te hard met je potlood op papier, pak voortaan gewoon een 6H en ga eerst schetsen, kan je tenminste nog normaal uitgummen, want al die lijntjes zijn erg lelijk. Het poppetje is idd erg statisch, heb nog nooit iemand zo zien staan :P Maar ik denk dat je wel beter kan, als je een beetje talent hebt kun je met oefenen veel bereiken, dus ga naar de bibliotheek en haal een boek over anatomie en ga draadpoppetjes tekenen, gewoon alle standjes net zolang tot je het beheerst en uit je hoofd kan, en ga dan eerst schetsen, en niet meteen zon dikke lijn op papier zetten... want al dat gegum zier er niet uit.
|
vind er niet veel aan eerlijk gezegd..
beetje middeleeuws enzo :{ (gebrek aan duidelijk perspectief en echte gelaatsuitdrukking...) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28. |