![]() |
Rijles met puntschoenen :P
Hihi een beetje hele debiele vraag :o , maarre ik heb nu puntschoenen met een behoorlijke 'punt' laten we maar zeggen en een naaldhak. Nu is mijn vraag zou ik hier gewoon mee kunnen autorijden. :D Want ik heb rijles en ik sta natuurlijk ook zo voor lul bij mn instructeur als ik daar niet fatsoenlijk mee op de pedalen kan staan. :bloos: Iemand ervaring mee??? :confused: :bloos:
|
voor een onervaren rijder like me, maakt het schoeisel wel degelijk uit. Maareh, op jou puntschoen-vraag kan ik geen anwtoord uit eigen ervaring geven. (Ikzelf vind ze sowieso niet prettig :bloos: )
|
Heb je al ooit aan het stuur gezeten, dan weet je vast wel dat de zool (vooraan aan de voet) belangrijk is bij het voelen van je pedaal. Daarom doet de punt er weinig toe, tenzij je een punt hebt van hier tot de achterdeur, dan doe je idd andere schoenen aan :D
|
nouw... ik zou als ik jou was gewoon comfortabele schoenen aan doen.. dus sportschoenen ofzoow.. niet van die lastige puntschoenen....
|
Citaat:
|
Stel je niet aan, dat gaat prima..
En als je het niet wilt, doe je het toch niet. Dan kan je 't altijd eens proberen, als je je rijbewijs eenmaal hebt :) |
die hak lijkt me irritanter
|
bij mij ging het prima, had vooral last van mn rokje dat steeds omhoog kroop
|
Citaat:
new rocks met een zool van 4 centimer echter niet :P (nou doe ik die dingen toch al niet meer aan, maar toen ook niet :P) ze waren ook nog eens zo breed dat als je 1 pedaal indrukte, je de andere ook raakte :S |
Citaat:
Kom op zeg, je bent een vrouw.. je kan toch niet auto-rijden. |
nahja ik bedoel vooral kan je met hoge hakken autorijden? zijn vast wel mensen met ervaring hier lijkt mij en met naaldhakken?
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt me vrij lastig rijden, maar ik heb er geen ervaring mee. |
Citaat:
Dat denk ik ook dat dat het makkelijkst is. |
Het is een feit dat wanneer je drinkt er meer ongelukken gebeuren met de auto op de weg.
Het is ook een feit dat als ik drink, dat mijn vrouw dan rijdt. conclusie... (herman finkers (c)) |
Citaat:
|
Ik kan gewoon rijden met puntschoenen, maar ik heb geen hakken. Heb je geen andere schoenen dan, of wil je persé die aan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Probeer het en je zult merken of het lukt anders doe je gewoon gympen aan het is denk ik ook persoonlijk.
Voor de rest is dit niet echt een topic met "inhoud" en of "discussiewaarde" en zijn alle antwoorden zo onderhand al gegeven., dus gaat hij dicht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |