![]() |
Heb je een huisdier?
Ik heb deze stemmen nodig om een grafiek te maken voor mijn werkstuk.. :D
|
Ja ik heb een cavia :)
|
Ja, twee katten en we hebben vissen.
|
ja, een kat:)
|
Ja, ik heb drie kippen en sinds donderdag een dwerghamster (had vroeger een vogel en een konijn maar die zijn gestorven, wilde allang een nieuw huisdier maar dat vond mijn moeder niet zo'n goed idee. Maar nu mocht ik er toch één omdat ik er in maart één ga meenemen naar m'n stage in de kleuterklas) :D .
|
nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, twee honden een het knijn van m'n zusje.
Ik heb zelf liever een kat, zo'n zwarte. |
Neen.
|
Cavia's en een kat.
|
een ontzettend liever hond :)
|
ja, vissen :D
|
Citaat:
|
Een hond.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet denk ik rustig op ze overkomen om te laten zien dat je te vertrouwen bent.. |
niet meer.
|
Slechts een grasparkietje, maar het is wel degelijk een huisdier!
|
Ja, een kat + vissen + vogeltje + kippen.
En dan woon ik ook nog in de stad. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja : een paar cavia's, een hondje, twee katten en een parkiet.
|
Citaat:
|
Poes poes poes poes poes!
|
Nee.
|
Alleen zusjes....
|
Citaat:
Vroeger zat er een meisje bij mij in de klas die een halve boerderij thuis had; 7 honden, 2 katten, 5 cavia's, 3 kippen, 2 konijnen, een hele duiventil, een vijver vol met eenden en dan ben ik vast nog wat vergeten. Ze hadden overigens alles in de tuin gebouwd van hun rijtjeshuis, die beesten konden echt gewoon nergens heen omdat alles zo vol stond gebouwd. :| |
ja; een cavia, een vogel en een stel vissen
|
Ja, een heel lief konijntje :)
|
Neen.
|
Nee geen huisdieren, hooguit een spin hier en daar maar die hoef je niet te voeren dus vind ik t geen huisdier, ookal zit dat die wel in mn huis :D
|
ja, een hond
en we hadden ooit een stuk of 20 vissen, maar de reiger vrat ze op :( |
Ik heb een hekel aan katten en honden... (n)
|
Mja, m'n ouders, maar ik doe wel even alsof ze van mij zijn; een hond, een parkiet, een kanarie, een zebravinkje en vissen in de vijver :p
|
Ja, een kat.
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=748101 1 was genoeg geweest. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Die mag weg hoor, op dat onderwerp reageert bijna niemand..
Tegen die tijd dat er genoeg stemmen zijn heb ik al een 1 voor mijn werkstuk.. :rolleyes: |
Vissen. :rolleyes:
Rotbeesten.. |
jep, een hamster :)
|
Citaat:
|
Jaah, 1 Konijn: Nosy en 3 Chinchilla's: Punky Funky, Malu en Icarus
|
Citaat:
maar best wel zielig voor die dieren, maar het lijkt die katten en honden hoefden toch niet de hele tijd in de tuin te blijven? |
nee, maar ik heb een paar huisspinnetjes, een salamander, twee visjes, een vogeltje, een cavia en een uit een boom gekukelde duif 'gehad'.
Allemaal dood inmiddels. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |