![]() |
Op kamers, valt het mee of tegen?
Mensen die (pas) op kamers wonen, valt het je mee of tegen? Mis je dingen van vroeger?
Zou je mensen aanraden om op kamers te gaan? Vertel er eens wat leuks over!! |
Ik zal zelf maar beginnen, ik woon sinds augustus op kamers, en ik vind het echt super leuk.
Ik heb ook erg veel geluk gehad met mijn kamer, maar volgens mij is het altijd leuk. Natuurlijk, soms voel je je wel eens eenzaam, soms heb je zin dat je moeder voor je kookt, of heb je een moeder nodig om tegen aan te zeuren... Maar over het algemeen, het is erg leuk, geen rekening houden met andere mensen, doen en laten wat jij wilt geen verantwoording afleggen aan iemand... Gezellig eten met andere mensen (y) (y) Ik zou het dan ook zeker iedereen erg aanraden, naast dat het een fantastische tijd is, is het ook nog goed om zelfstandig te gaan wonen!! |
het valt zeker mee, tuurlijk is het soms wel vervelend dat je een hoop zelf moet doen, boodschappen doen, koken, afwassen en dergelijke.. maar je hebt tenminste geen last meer van je ouders die zich overal mee bemoeien :p
Ik woon nu 2,5 jaar op kamers.. zou het zeker aanraden, helemaal als je lang moet reizen naar school. Het kost wel geld maarja :o |
Ik zit sinds november 2003 op kamers en het bevalt me uitstekend. Gezellige huisgenoten, altijd wat te doen en nooit meer zo lang in de trein (bijna 5 uur per dag in totaal).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |