Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   the sims werkt niet (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=749138)

Siyabonga 14-02-2004 19:18

the sims werkt niet

beetje vage titel, I know, maar ik zal het ff uitleggen.

Gister heb ik the sims, the sims Livin'Large en the sims Houseparty geïnstalleerd. Hot date wilde ik ook gaan installeren, maar nadat ik het serienummer had ingevuld kreeg ik een melding dat de cd er niet inzat.
Nagoed, cd schoongemaakt enzo, opnieuw geprobeerd. Maar hij bleef het niet doen.

Nou, ok. Toen wilde ik dus the sims gaan spelen, dus ik doe de cd van Houseparty erin, maar nadat ik op 'spelen' had geklikt, vroeg ie weer om de cd. Toen heb ik Livin' Large erin gedaan, op spelen geklikt, en hij vroeg weer om de cd. Toen heb ik het met gewoon het basisspel geprobeerd, en daar vroeg ie ook om de cd.

Toen dacht ik, als ik ze nou eens allemaal verwijder, en opnieuw installeer, misschien lukt het dan.
Livin' Large heb ik gede-installeerd, en toen wilde ik ook Houseparty gaan de-installeren, maar toen kreeg ik een foutmelding.
error getting instal path from the registry. Aborting installation.
En nu wil ie niet van mn computer af.
Wat moet ik doen om
1. the sims van mijn computer af te krijgen?
2. hot date geïnstalleerd te krijgen?
3. het spel draaiende te krijgen?

als dit beter op S&M past, verplaats em dan maar, ik zat te twijfelen ;)

superduck 14-02-2004 19:49

1. Volgens mij moet je ze in omgekeerd-geinstalleerde volgorde verwijderen, dus eerst houseparty dan livin' large en dan de originele.

2. gewoon installeren

3. Gebruik je wel CD 1?

Siyabonga 14-02-2004 20:21

Citaat:

superduck schreef op 14-02-2004 @ 20:49:
1. Volgens mij moet je ze in omgekeerd-geinstalleerde volgorde verwijderen, dus eerst houseparty dan livin' large en dan de originele.

2. gewoon installeren

3. Gebruik je wel CD 1?

1. ik weet niet meer welke ik als eerste geïnstalleerd heb, maar toen ik ze ging deïnstalleren, stond alleen de deïnstallatie van Linvin' Large er.

2. Dat kan niet, als ie om de cd vraagt, die er gewoon in zit.

3. Ja, met alledrie de cd's heb ik het geprobeerd

Emphasis 14-02-2004 20:26

Houden zo, tijd voor echte games ;)

Koen 14-02-2004 20:27

Is 't de orginele cd of een kopie?

Smobbo 14-02-2004 21:15

Citaat:

Emphasis schreef op 14-02-2004 @ 21:26:
Houden zo, tijd voor echte games ;)
(Y)

hier heb ik btw al meer mensen over horen zeiken (dat verschillende versies niet goed samen gingen) zijn dr geen patches voor te vinden?

Siyabonga 15-02-2004 09:59

Citaat:

Koen schreef op 14-02-2004 @ 21:27:
Is 't de orginele cd of een kopie?
een kopie.

maar ik heb het al eerder gespeelt, ook met kopie's en dat ging wel gewoon goed.

@ Emphasis:
Ik bepaal zelf wel welke spelletjes ik speel, ok?

ellaversa 15-02-2004 17:12

heb je al gekeken of er een patch op zit?

Smobbo 15-02-2004 18:59

ik denk dat het probleem bij de kopie ligt.
doordat je illegale serialkeys gebruikt doet ie het volgens mij nie (heb het probleem ook gehad).
probeer eens alles te installeren en pas op het einde de crack eroverheen te gooien, mss werkt het. ben alleen bang dat ie het nie gaat doen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.