![]() |
vraagje over gta vice city
hoihoi beste mensen ik had een vraagje over gta vice city....
ik wou graag online spelen ( had gehoord dat dat kon ) maar je moest eerst iets downloaden iets van gta mtp ofzow? weet iemand in ieder geval wat ik pcies moet downloaden en waar? alvast bedankt greetz...undertaker |
|
Citaat:
weet ik nie maarja volgens mij wel want ik had es 1x ergens wel iets over gelezen maar weet het nie meer zeker maarja dan moet je eerst wel dat patch of dergelijke downloaden maar hoe heet dat en waar haal je dat vandaan? want ik was op de oficele website van rockstar en kon daar niks vinden maar volgens mij is het er wel maarja....waar? :s |
Uhm, tis inderdaad wel mogelijk. Een vriend van me speelt het online, maar dies nu op een verjaardag zich aan het klemzuiepen. Hopelijk heb ik morgen antwoord voor je :|
|
Citaat:
thx als je het weet hier = mn e-mail efteling_fan@hotmail.com alvast bedankt ;) |
www.mtavc.com
dat is wat je bedoelt:D (als je ff search in het forum had gedaan had je gezien dat ik het dr ook al eens over heb gehad:P) |
Citaat:
hem gedownd maar snap het prgramma nie :s want ik kan nie connecten...miss uitleg? |
Deed k vroeger ook weleens..zitten die bugs er nogsteeds in?
|
|
Die maat van mij noemt ook www.mtavc.com
|
As je probs met et progje hebt, ik help graag. Ik heb mta ook, ZO BUGGY
|
MTA ja, moelijk om server te zoeken met alleen MTA...
Moet je even zoeken naar all seeing eye , dat werkt prima. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32. |