![]() |
Piercing dicht laten groeien, opnieuw zetten?
Ik heb 2 jaar geleden een navelpiercing laten zetten maar omdat ie altijd ontstoken was (waarschijnlijk door verkeerde verzorging) heb ik hem dicht laten groeien.
Ik wil nu graag weer een navelpierc laten zetten en vraag me af of dat op dezelfde plek kan ivm littekenweefsel. Als dat niet kan/mag dan zou hij namelijk niet precies in het midden zitten en of ik dat nou wel zo mooi vind.. |
Sinds anderhalf jaar is mijn navelpiercing eruit (was per ongeluk maar ik vond het ook niet erg). En bij mij is het gaatje niet eens volledig dichtgegroeid?
Maar het lijkt mij dat het wel kan. Tenminste, ik zou er bij mij zo met een vork doorheen kunnen prikken en dan is ie weer open (bij wijze van spreken dan, het gaatje is gewoon nog erg open). Hmz, nutteloze post |
Volgens mij wel hoor, anders moet je gewoon even informeren bij diegene waar je um wil laten zetten!
|
Jawoor, kan prima. Bij oppervlakte piercings is het zelfs zo dat hij dan minder snel uitgroeit.
|
Ok, ik ga het uiteraard nog navragen bij de piercer maar wilde het toch ff weten.
Hij is zo snel dichtgegroeid omdat het altijd ontstoken was, de dag na het eruithalen was hij al dicht en na een week kreeg ik hem al niet meer ope. Toch een teken dat hij echt niet goed was! |
Let er wel op, dat ze hygienisch piercen, misschien was dat de oorzaak van die ontstekingen. En goed verzorgen ofcourse ;)
|
Citaat:
Het was meer de verzoring, heb ik later te horen gekregen. Ik ben er té goed voor geweest! Ik heb hem te lang met Betadine schoongemaakt waardoor de huid week werd en geen tijd om te genezen had. |
jah het kan.. kheb vorige maand opnieuw een verticale labret laten zetten.. alleen 1 nadeel .. je krijgt wel een btje littekenweefsel rond je piercing enzo
|
op lifestyle is er een grote piercingtopic
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |