![]() |
Wij zonder jou
Hm tja, ik weet niet echt of jullie dit iets vinden, ik weet zelfs niet eens of ik het zelf nou wel wat vind...
Ik heb gebruik gemaakt van de vier elementen (water, vuur, lucht en aarde). Het is nou niet echt zo dat ik in "de elemententheorie" (als ik het zo mag/kan noemen?) geloof, maar ik vond het wel leuk om te gebruiken in een gedicht. :) Zelf ben ik nog niet helemaal tevreden met het woordje vruchtbaarheid. Graag jullie mening. :) Als lucht zonder zuurstof, zonder bestemming Als water zonder golven, zonder stroming Als vuur zonder warmte, zonder passie Als aarde zonder akkers zonder vruchtbaarheid Als wij zonder jou |
mooi hoor :)
|
Hmm :)
Het concept is goed. Je gebruikt de vier elementen als raamwerk voor je gedicht. Maar op de één of andere manier maakt het niet echt indruk op me. Misschien ben ik niet in de stemming. :) Ik vind het woord vruchtbaarheid wel goed. Het ligt misschien niet zo lekker in de mond, maar daardoor ontstaat er wel een kleine pauze voor de 'uitsmijter'. |
Citaat:
Maar ja, het was meer een soort gevoelsgedichtje, was wel even fijn om van me af te schrijven (Y) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |