![]() |
kaarsvet
Zijn er wel eens mensen die tijdens de sex wel eens wat met kaarsvet doen? En zo ja, wat is jullie oplossing voor de ongelooflijke zooi die dan op je bed ligt en vooral op je lichaam en er maar niet afgaat?
|
schuurpapier!!!!!!!
oh ehhh..... Als het hard geworden is kun je het zo van je lijk afplukken, als het in je bed terechtkomt, moet je denk ik van te voren even wat oude handdoeken eronder leggen oid, of minder woest tekeergaan met die kaars. |
Wat doet je moeder met kaarsvet op het tafelkleed? Precies: de truc met het strijkbout en het keukenpapier. Zal ze wel een beetje raar staan te kijken als ze dat met je beddegoed moet doen, dus misschien kan het beter niet in bed maar op het zeil of de tegeltjes? Krantje op de vloerbedekking? Vuilniszak op de parketvloer?
( Wat vindt iemand toch leuk aan kaarsvet?) :confused: |
Citaat:
|
Auw....
Maar goed, daar moet aan toegevoegd worden: Pijn is fijn. (onder bepaalde omstandigheden ;)) |
ik vind het leuk om met kaarsvet te spelen maar ik weet tijdens de seks wel met leukere dingen bezig te houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het niks, hoeft hij ook niet voor te stellen oid, ga ik rare dingen denken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eerst kaarsvet met een mes wegkrabben, dan keukenpapiertje eronder en erop leggen en de warme strijkbout erop zetten. Het gesmolten kaarsver dringt in het papier. Steeds een nieuw stukje papier pakken tot alles eruit is, en dan in de kookwas.(dat moet-ie toch al van alle jus en wijnvlekken)
Dankjewel oma Graag gedaan wijffie |
Citaat:
Citaat:
|
Ja, je moet er wat voor overhebben!
|
hummz.. kaarsvet is geweldig :D *evil grin* soms smeer ik mn vriend eerst in met een of ander vettig ietsje, massage-olie ofsow, dan krijg je die kaarsvetdruppeltjes er beter af... verder klieder ik niet zo veel op mijn lakens :)
|
wel even een waarschuwing :
Gebruik alleen witte paraffine kaarsen voor dit soort spelletjes.. bij gekleurde kaarsen en kaarsen met folie erom loop je het risico dat je iemand lelijk verbrand !!! begin hoog .. 1 meter en druppel daarna van een lagere hoogte .. en begin op een bil als je dit met deze partner nog niet gedaan hebt .. zo kun je veilig uitzoeken wat je partner kan hebben .. en zet voor de zekerheid een emmer water klaar .. je weet maar nooit. op troep te voorkomen .. leg je 'n flink stuk huishoud folie onder je "slachtoffer" dan kun je daarna de hele handel makkelijk in de prullebak mieteren ;) |
als het hard is kun je idd het zo van je lijf afhalen
|
Citaat:
Kan het niet meer aanpassen sorry :bloos: @fb, misschien kunnen jullie deze spelfout in mijn eerste reply nog effe weghalen?? |
persoonlijk ben ik wel een beetje geintereseerd in SM. Ook het masochistische deel bevalt me wel. Ik heb een keer kaarsvet geexperimenteerd maar mijn vriend vond het helemaal niets. Als jij het opwindend vind maar je vriend kijkt er vol afgrijnzen naar, dan is voor jou de lol er ook snel vanaf.
en nog een nadeel: het geef zo'n troep het er vanaf te pulken :S |
Citaat:
daar heb je dan geen liefdes relatie mee .. maar gewoon .. om soms eens mee te spelen .. het is dan wel verstandig om met die meester op papier te zetten wat er wel en niet mag .. en dat bepaal JIJ dus !!! laat je nergens toe dwingen .. ik zou er wel eerst met je vriend over praten .. ;) |
Citaat:
:D |
Citaat:
nee joh gewoon 'n lijstje van wat je meester wel en niet met je uit mag spoken en wat je leuk vind en wat eng ( maar wel mag) en dan kan de meester 'n leuke sessie in elkaar draaien .. 'n kok moet ook weten welke ingredienten hij kan gebruiken .. :cool: |
Citaat:
( En hoe weet je nou van te voren wat je wel of niet leuk gaat vinden?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus verder met de edele kunst van het kaarsvet verwijderen. Uit je haar lijkt me trouwens echt onmogelijk. |
Citaat:
naja misschien is romantiek sowieso niet echt de bedoeling van dit soort seks.. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |