![]() |
foute opmerkingen tijdens de seks
De afknapper, wat mag hij/zij van jou absoluut niet zeggen...
foute 'grappen' tijdens een ONS; roept ie dat het condoom is gescheurd, om vervolgens even subtiel grapje te zeggen geestig :rolleyes: |
"Hmm, als je op je rug ligt ben je echt bijna plat he..."
(die heb ik te horen gekregen ooit, ja. En ik maakte me er toch al zo zorgen over. Mannen...) of: zal ik die puist op je bil even uitknijpen voor je?(die verzin ik ter plekke, maar dan zou ik GEEN zin meer hebben. ) |
Dingen die ie gehoord heeft van andere mensen over hoe ik ben in bed, sorry maar dan heb ik gewoon geen zin om onder de seks over andere mensen te praten (n)
Als ie zoiets; zal ik die puist op je bil even uitknijpen voor je? aan mij vraagt kan ie echt opzouten, maargoed zal toch wel niet gebeuren want zulk soort jongens vindik niet interessant. |
Citaat:
|
oh, ik heb trouwens ook aids
hoor ik daar mijn moeder roepen? hoo, w8 even, telefoon lijkt me allemaal niet zo geweldig om te horen.... |
O schatje je bent bent zo geil, dat heb je echt wel van je moeder
:D (y) |
na de 'daad'
zeg; ben jij nog maagd?? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De naam van je ex uitschreeuwen. :evil:
|
"In dit bed is tante Trien gestorven.."
|
Citaat:
:D als ze tijdens de sex zegt 'kunnen de gordijnen dicht...de zon schijnt op de tv' |
Citaat:
|
"Wanneer kom je nou eens"
werkt niet echt stimulerend ;) |
Jongen A. brengt meisje B. bijna tot een hoogtepunt:
Meisje B.: "Oohhh, ga zo door C. !!!" Tsja. |
Citaat:
*muziekje voor de sex* meisje 'dit is wel een lekker nummertje' jongen 'jah...dat zei ik gisteren ook tegen je moeder' dan schijnt het meisje ook geen zin meer te hebben... |
Mijn eerste keer was zo fout...na afloop had hij het lef om te vragen of ik eigenlijk wel klaargekomen was.
Ja, dat heeft zoveel zin dan he.... |
'mijn vorige vriendje...........' en al dat soort gereutel, dames; één tip, tijdens de sex moet je het niet over de vorige vriendjes hebben!!!!
|
Van een vriend gehoord:
"Was dat een kutscheet of een echte?" |
Citaat:
Kutscheten ruiken vies.:P |
Citaat:
|
Ik zou volledig afknappen als iemand zou zeggen: Goh je bent wel wat dikker geworden of niet
Citaat:
Kutscheten stinken niet, dat kunnen ze ook niet want der valt niks te stinken vanuit je vagina.. |
noh soms wel blijkbaar :D
|
Citaat:
maar even serieus..normale scheten stinken doordat je darmen in de buurt zitten, een vaginale scheet kan niet ruiken cq stinken gewoonweg omdat er niks te stinken zit. |
Citaat:
|
Mijn eigen ervaring met foute opmerkingen komen niet verder dan mijn eigen 'Ik moet naar de wc!'. Wat op zich helemaal niet praktisch is, maar je kunt 't toch maar beter wél zeggen :P.
En ik heb volgens mij ook wel eens iets als 'duurt het nog lang?' gezegd tijdens het pijpen :bloos: (nouja, niet tijdens, want met volle mond praat zo lastig). Maarja, het duurde zo lang... |
Citaat:
|
duurt het nog lang...
ach is alleen maar grappig :P humor en sex gaan wat mij betreft goed samen :) |
Oh mijn ex deed altijd dit oh mijn ex deed dat, de exen kwestie blijft immer kut.
|
"Dat kan ik zelf beter..."
"Zeg, ik moet wél vroeg op hoor, morgen" "Zullen we dit niet te vaak doen?" "Waarom maak je van die moeilijke geluiden?" "Laat maar, het is zo wel genoeg." "Shit, nou ben ik tóch de pil vergeten!" "Eeeeh.... schat... eeeh... sorry, maar kun je me even mijn tampons aangeven?..." "Dit is zeker je eerste keer?" |
Een meisje zij ooit dat ik niet mocht gaan slapen omdat ze nog wou klaarkomen, dat vondt ik wel heel fout want ik mag toch zeker zelf weten of ik ga slapen!!
|
Citaat:
WAP relatie zeker? [Wippen Afrollen Pitten] Gun het vrouwtje ook haar plezier, niet alleen aan jezelf denken. Zou hetzelfde zijn als zij halverwege het pijpen zich omdraaide en ging slapen!! Vind jij ook niet leuk ;) [edit] (ok ok, maakt haar opmerking nog niet lekker, maargoed.. vind dat ze dit niet had _hoeven_ vragen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
zit tie er al in (niet uit eigen ervaring)
jij lijkt echt op die en die je zus was beter (wel uit eigen ervaring :() |
"auw... verkeerde gaatje"
"doe je hoofd eens iets naar links... je hangt voor de tv..." |
Citaat:
|
hij mag absoluut NIETS zeggen, alles wat hij zegt kan de sfeer alleen maar bederven. Niet dat hij, ieder moment dat hij zijn mond open dot, iets belachelijks zegt, maar ik haat praten tijdens seks. praten doe je maar met je kleren aan.
En daarnaast ben ik overgevoelig voor woorden. Die kunnen me heel erg laten afknappen, vooral van die ranzige geile zinnetjes. Daar bekoel ik binnen 1 seconde van...*huiver* |
Een van mijn exen liet een dikke ruft :nono: die zelfs heel erg stonk en toen kreeg ik te horen dat dat zijn frikadel en cola was :mad:
Een andere ex, die was mij aan het vingeren en hij zei "weetje, hihih, met deze vinger zat ik net in m`n neus" maarja toen pakte ik hem trug en na het pijpen vertelde ik hem dat ik haring met uitjes op had :evil: heel fout |
Citaat:
wat is daar het terugpakgehalte van dan? |
Na het zuigen, weet ik niet, gewoon hem trug pakken, beetje klieren, tis toch niet lekker om te weten dat de vinger die in je *** heeft gezeten eerst in een neus heeft gezeten?
|
Geklaag over honger ofzo.
"Zullen we even wat gaan eten?" Argh.. Verder kan ik niet echt een foute opmerking bedenken.. Oh ja wel :D Opmerkingen die ik zelf maak.. ik zeg bij ongeveer alles "vind je dat vervelend?". |
Citaat:
"praten doe je maar met je kleren aan"...... (y) Dé QUOTE van het jaar! :D |
Vriendinnetje, wijzend op mijn gereedschap: Zo, is dat nou je Zeeuwse Jochie? Ik zie het al, geen cent teveel.... :nono:
Zij stond dus 13 minuten later buiten.... ik wilde d'r mosseltje niet eens meer zien!... :D |
zijn dat nou schaamlippen of vetbulten?
|
Grom eens voor me :rolleyes:
|
Tijdens de sex: "Dit lijkt me toch niet zo'n goed idee, ik kan beter naar huis gaan"
|
OHJAHHH, is FOUT :rolleyes:
|
"Het lijkt wel alsof ik op de bus lig te wachten."
En bedankt, ik denk dat er zat andere meiden zijn die graag hadden gewild dat ze wat langer met hun vriendje bezig konden zijn. |
"ben jij of ben ik dat?"
"hé, voel jij iets?" "hé, is dat de postbode?" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31. |